عمومی

استقرار ۲ بالگرد در شهرهای دزفول و مسجدسلیمان برای خدمات امدادی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ مهدی علیزاده خلبان ستاد فرماندهی در خصوص جزئیات این خبر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، سال های دفاع مقدس و پس از آن.

وی با تجلیل از حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور افزود: ما تمام تلاش خود را برای ایجاد زیارتگاه زائران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در خوزستان انجام داده ایم تا مردم با اعتماد پایدار شهدا در جامعه که امنیت، عزت و استقلال کشور است.» است، بیشتر بدانید.

فرمانده پایگاه هوایی مسجدسلیمان با اشاره به شرایط و ظرفیت تسلیحاتی این پایگاه گفت: سامانه های پرواز شبانه و اجرای آتش 214 فروند بالگرد در نیروی هوایی و هوانیروز مسجدسلیمان عملیاتی شده است. پایه؛” بالگردهای جنگنده کبرا در این پایگاه نیز به سامانه موشکی و تسلیحات هوشمند مجهز شده و به بهره برداری رسیده است.

سرهنگ علیزاده گفت: همزمان با ارتقای توان رزمی، تلاش برای گسترش پروازهای خدماتی به مردم چه از نظر خدمات رسانی و چه از نظر حجم پروازها به طور کامل گسترش یافته است.

وی با اشاره به استقرار دو فروند بالگرد در شهرهای دزفول و مسجدسلیمان برای پوشش اورژانس هوایی شمال و شمال شرق خوزستان گفت: سرنوشت مردم به نیروی هوایی ارتش رسید.

دکمه بازگشت به بالا