عمومی

قرارگاه خدمات رسانی در خرمشهر راه اندازی می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ محمد لویمی صبح امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: علاوه بر برنامه های معمول هر ساله به این مناسبت، باید برنامه های نوآورانه ای را در این زمینه برای برپایی برنامه های نوین اجرا کنیم. پایگاه خدماتی.” تحویل در خرمشهر یکی از این برنامه هاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر هدف از برپایی این اردو را رفع مشکلات مردم در کوتاه ترین زمان عنوان کرد و تصریح کرد: در این اردو که به امامت فرماندار، امام جمعه برگزار می شود. ، دادستان و دادستان. خدمات رسان حضور خواهد داشت؛ این قرارگاه با حضور مسئولان مسائل را رصد می کند و مصوبات جلسات از سوی سپاه پیگیری می شود.

سرهنگ لویمی در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج در خرمشهر پرداخت و از اجرای 120 برنامه به این مناسبت از جمله برگزاری یادواره شهدای محله با عنوان آبروی محله خبر داد و افزود: یادواره این مراسم از جلوی در خانه شهدا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر با اشاره به ویزیت رایگان بیماران در مناطق آسیب پذیر گفت: پزشکان به مناطق آسیب پذیر جامعه بسیج و شبکه بهداشت و درمان مراجعه و بیماران را در این مناطق به صورت رایگان ویزیت خواهند کرد.

وی بیان کرد: دیدار با امام جمعه و خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری همایش مرجعیت در سوم آذرماه، برپایی میز خدمت در نماز جمعه به مدت 2 هفته متوالی و اجرای پیاده روی خانوادگی و صبحگاه ویژه. برنامه برای بانوان از دیگر برنامه هایی است که در نظر گرفته شده است. به مناسبت هفته بسیج در خرمشهر برپا می شود.

توزیع 40000 بسته معیشتی و لوازم التحریر

رئیس سپاه خرمشهر در ادامه به اقدامات سپاه در سال های 1378 و 1400 اشاره کرد و اظهار داشت: طرح یاری مؤمنانه با دستور مقام معظم رهبری از زمان شیوع کرونا در خرمشهر اجرا شده و همچنان ادامه دارد. همچنین در سال های 1399 و 1400 تعداد 38 هزار و 967 بسته معیشتی، 50 جهیزیه و 6 هزار و 227 بسته سربرگ بین نیازمندان شهری و روستایی توزیع شد.

وی افزود: همچنین 60 نفر از بسیجیان خرمشهری هم اکنون در روستاها تحت تاثیر زلزله قرار دارند. اندیکا و مناطق آسیب پذیر برای تعمیر و بازسازی منازل اقشار آسیب پذیر حضور دارند.

به گفته سرهنگ لویمی ساخت 10 منزل مسکونی با همکاری کمیته امداد اورژانس با اعطای تسهیلات قرض الحسنه الحسنه تا سقف 50 میلیون و ورود قرارگاه کربلا در بحث آبرسانی به مناطق آسیب پذیر روستا درست است، واقعی و مرد پاکسازی اراضی مسیر شلمچه نیز یکی از مهمترین اقدامات بسیج خرمشهر در حوزه عمرانی بوده است.

دکمه بازگشت به بالا