اجتماعی

استان تهران نیازمند مدیران میدان عمل است / مسیر کشور رو به قله و پیشرفت است

یومیر/ تهران استاندار تهران گفت: در استان تهران به مدیرانی که مردانه در عرصه عمل باشند نیاز داریم تا در بین مردم باشند و مشکلات مردم را حل کنند.

محسن منصوری استاندار تهران ظهر جمعه ۱۴ آبان در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان پیشوا گفت: بعد از انقلاب کارهای زیادی در کشور انجام شد و یکی از ضروریات کشور بود. پیشرفت امید را در جامعه پمپاژ می کند. اوج و پیشرفت.

وی ادامه داد: به نظر من دولت ها در حال نوسان هستند و برخی دولت ها در خط ولایت و برخی با ولایت که عاقبت آن را مردم مشاهده کردند، زاویه داشتند.

استاندار تهران تصریح کرد: اقدام سپاه در روزهای اخیر برای تمسخر قدرت توخالی آمریکا بود و استکبارستیزی در راستای اقدامات دولت فعلی در ساری است.

منصوری تصریح کرد: بزرگترین استکبار رهبری استکبار است و رهبری که خود را خادم مردم نمی داند مستکبر است و قبل از اینکه تحریم های خارجی را برداریم باید تحریم های داخلی که مصداق تحریم های داخلی است را برداریم و این مستلزم این است. یک خصلت جهادی .

نماینده عالی دولت در استان تهران تصریح کرد: امروز با یک حرکت جهادی در رهبری استان تهران و با نگاه مومنانه و وابستگی به ظرفیت مردم در شرایط کنونی نیازمند تامل و تأمل هستیم.

استاندار تهران ادامه داد: مردم پیشوا روزی را صرف انقلاب کردند که استفاده از آن چندان گران نبود و 15 خرداد نقطه شروع مردم پیشوا برای رسیدن به قله های رشد و تخصص است.

این مقام مسئول بیان کرد: دولت استان تهران خود را مدیون شهرستان پیشوا می داند و معتقدم به برکت خون شهدا بر مشکلات کنونی فائق خواهیم آمد و اگر به خدا توکل کنیم خداوند آن را باز خواهد کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از اصول در رهبری کشور کنار گذاشته شده است و رهبری ولی فقیه به مردم و ظرفیت های مردم بستگی دارد و به طور کلی شرایط کشور پیشرفت و اقتدار است.

استاندار تهران در پایان سخنان خود گفت: از سوی دیگر با نگاهی واقع بینانه که مشکلات استان را دارم، بی دلیل قول نمی دهم تا سه ماه آینده مشکلات برطرف شود، اما امیدوارم بر مشکلات کار جهادی فائق آییم.» در استان تهران برای حضور در میان مردم و حل مشکلات مردم نیازمند رهبرانی هستیم که در عرصه عمل مردانه باشند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا