اجتماعی

بازدید تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از گرمخانه خاوران

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از بازدید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از منطقه 15 و گلخانه خاوران خبر داد.

علی خضریان در گفت وگو با یومیر، اظهار کرد: من به همراه غلامحسین رضوانی به نمایندگی از نمایندگان مجمع نمایندگان استان تهران از منطقه 15 تهران و گلخانه خاوران بازدید کردیم. در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، شهردار منطقه 15 و جمعی از مدیران شهری و بخشداری حضور داشتند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم ادامه داد: با توجه به فصل سرما این بازدید به منظور بررسی امکانات و خدمات شهرداری منطقه 15 برای افراد گلخانه ای انجام شد.

وی با بیان اینکه همچنین جلسه ای در مسجد جامع امام سجاد(ع) رضویه واقع در منطقه 15 با حضور مسئولان اجرایی برای رسیدگی به مشکلات مردم این منطقه برگزار شد، افزود: این طرح باید در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و سپاه استان و گزارش آن به مجمع تقدیم می شود.

خضریان یادآور شد: همچنین در این جلسه مقرر شد در خصوص خیابان کندرو نجفی- رستگار شورا با توجه به اعلام شهردار منطقه 15 جلسه ای با معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار شود، طرح مذکور به سمت شرق در بررسی های صورت گرفته تا 2 ماه آینده و طرح تا پایان سال به بهره برداری می رسد. در این میان عملیات اجرایی این پروژه به سمت غرب و خروج از بن بست در شهرستان رضویه پیگیری و گزارش های مربوطه به مجمع نمایندگان و دولت ارسال می شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: موضوع تملک 3 ملک برای افتتاح خیابان شهید عربی از دیگر مواردی بود که حداکثر تا پایان سال در منطقه 15 شهرداری تصمیم گیری کرد.
وی ادامه داد: در خصوص دوربرگردان در ارتباط با خروجی از شهر رضویه مقرر شد ظرف 15 روز آینده مکاتبه و هماهنگی از سوی شهرداری منطقه با شورای ترافیک تهران انجام و گزارش آن به هیئت نمایندگان ارسال شود. . و فرماندار

خضریان درباره طرح تفصیلی منطقه 15 تهران نیز گفت: در جلسه ای که به زودی در استانداری تهران برگزار می شود، این موضوع به طور ویژه از طریق شورای شهرسازی و معماری شهر تهران و شهرداری پیگیری می شود.
نماینده مردم مجلس یازدهم افزود: همچنین مقرر شد تا اوایل انقلاب اسلامی 3 منطقه که عبارتند از خیابان امام سجاد(ع)، ورودی اصلی، انتهای خیابان اسکندری و بلوار شهید عربی که مشکل روشنایی دارد با تصمیم شرکت توزیع برق مشکل حل شده است.
وی ادامه داد: همچنین مقرر شد موضوع طرح تعویض لامپ های شهرستان رضویه حداکثر ظرف مدت یک سال به بهره برداری برسد و گزارش آن به دولت و مجمع نمایندگان استان تهران ارسال شود.
خضریان تصریح کرد: در خصوص احداث درمانگاه و بیمارستان در منطقه 15 و افزایش سرانه درمان و بهداشت هماهنگی های لازم توسط نماینده دولت و نماینده شهرداری با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شد. .
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین مقرر شد در خصوص طرح انضباط شهری برای رفع مشکلات شهر رضویه – خیابان شهید اسکندرلو به دلیل اعلام مشکلات اهالی، شهرداری گزارشی برای رفع مشکلات ارائه کند. این مشکل ظرف یک ماه آینده به مجلس و استاندار ارسال شود.
وی افزود: با توجه به طرح جامع مسگرآباد، شورای اسلامی شهر مسگرآباد با مجمع نمایندگان در تهران مکاتبه خواهد کرد تا موضوع را از طریق بنیاد مسکن به صورت ویژه پیگیری کند.
خضریان گفت: در این جلسه مقرر شد ساختمان متعلق به شهرداری از سوی فرمانداری پیگیری شود تا ساختمان مذکور در روستای مسگرآباد تحویل شورای اسلامی شهر شود. همچنین موضوع ضلع شمالی تفرجگاه مسگرآباد برای واگذاری زمین از طریق راه و شهرسازی برای منابع طبیعی توسط استانداری طبق مصوبات مربوطه پیگیری شود. موضوع انشعاب برق و گاز مسگرآباد نیز پیگیری می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا