حوادث

ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغالزایی «سربازان منقضی از خدمت»

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از اختصاص 10 درصد از برنامه تعهد اشتغال تهران در سال آینده برای جذب سربازان ماهر که مهلت آنها منقضی شده است، خبر داد.

حشمت الله عسگری در گفت وگو با یومیر، وی به تشریح روند اجرای طرح تعهد اشتغال در استان تهران پرداخت و گفت: تسریع در روند پرداخت تسهیلات توسط بانک ها برای سربازان ماهر که مدت خدمتشان منقضی شده است مورد تاکید قرار گرفته است که در استان به اندازه کافی وجود دارد.

وی افزود: بی شک آموزش سربازان باید متناسب با نیاز باشد و تحقق این مهم نیازمند نیازسنجی، تعامل و همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی و ستاد کل نیروهای مسلح است و به نوبه خود آموزش دیده اند. پرسنل آموزش داده شده و در اختیار دستگاه های اجرایی قرار می گیرد.

عسگری با اشاره به ظرفیت موجود در شهرهای صنعتی و همچنین واحدهای تولیدی گفت: ظرفیت بالفعل خوبی در صنایع استان وجود دارد به طوری که بسیاری از واحدهای تولیدی تازه افتتاح شده نیازمند استفاده از نیروهای واجد شرایط و آموزش دیده هستند که استان در سال 1401 برای اشتغال این افراد اختصاص داده شده است و دستگاه های اجرایی باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا