اجتماعی

ارائه تسهیلات به بازنشستگان برای خرید سهام ETF

وی گفت: “هدف اصلی ما افزایش حقوق بازنشستگی و دستیابی به همگن سازی است.” “برای دستیابی به این اصل ، ما به الگویی که در قانون بودجه 1400 وجود دارد ، نیاز داریم و نیازی به جدا کردن بودجه جداگانه نیست.”

به گزارش یومیر اکبر افتخاری در دیدار با اعضای شورای عالی انجمن های ملی بازنشستگی با تأکید بر اینکه مختل شدن امتیازات شغلی بازنشستگان کار درستی نیست و باعث تبعیض و نارضایتی شده است ، گفت:

وی با اشاره به پیش بینی های دولت و تلاش های خود برای افزایش تدریجی حقوق بازنشستگی ، اظهار داشت: امسال شیب این افزایش اندکی افزایش یافته و در راستای هماهنگی دستمزدها 22 تا 54 درصد افزایش یافته است. سال آینده دوباره آن را افزایش دهید. “

افتخاری با بیان اینکه با آگاهی و آگاهی از مشکلات موجود ، این مسئولیت را بر عهده گرفته ام و فکر نمی کنم کاری انجام شود ، افزود: “رفتن از این راه کار جمعی را می طلبد ؛ از این طریق می توانیم به خود برسیم. هدف مشترک.

وی با اشاره به اتفاقات خوبی که در زمینه بیمه درمانی تکمیلی رخ داده است ، گفت: برای افزایش تعهدات بیمه درمانی تکمیلی مذاکره با شرکت آتیه سازان حافظ را آغاز کرده ایم. و ما سقف تعهدات آن را بالا بردیم. ما در حال اصلاح روند بیمه درمانی هستیم.

افتخاری افزود: علاوه بر در نظر گرفتن برنامه های بیمه عمر ، ما در حال پیگیری ساماندهی شبکه ای از دندانپزشکان تحت نظارت صندوق بازنشستگی و استفاده از بیمه ملت هستیم تا آنها بتوانند هرگونه خدمات ارائه شده را با تخفیف تضمین کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: در هنگام تعیین سقف تعهدات بیمه درمانی تکمیلی ، اگر بیشتر تعهدات به بخش مراقبت های اولیه اختصاص داده شود ، بیشتر آنها از بیمه تکمیلی خود برای مواردی مانند پرداخت هزینه ویزیت پزشکان استفاده می کنند (که در مقایسه با سایر هزینه ها زیاد نیست) ) آنها تلاش کردند تا هزینه های درمانی گسترده را بپردازند. بنابراین با توجه به منابع محدود ، سعی می کنیم بودجه را به گونه ای اختصاص دهیم که بیشترین سود را برای بازنشستگان داشته باشد.

افتخاری خاطرنشان کرد: در سال 1995 ، تقریباً. 130 هزار بازنشسته 3500 سهم بیمه ملت با قیمت 200 تومان ، اظهار داشت: در حال حاضر ارزش این سهام به 2 هزار و 300 تومان رسیده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه‌اندازی صندوق ETF که متعلق به صندوق بازنشستگی ملی در آینده نزدیک است خبر داد و گفت: این صندوق دارای سهام ارزشمندی است و به زودی وارد بازار خواهد شد و تسهیلات برای بازنشستگان در دسترس است. برای خرید سهام در این صندوق. “

در این جلسه ، دکتر علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اهمیت تعامل بیشتر مستمری بگیران و مجلس یازدهم گفت: باید فعالیت های فراکسیون بازنشستگان را به طور جدی دنبال کنیم و برای پیگیری برنامه ریزی کنیم. حقوق آنها همه بازنشستگان ایالتی ، نظامی و تأمین اجتماعی کار می کنند.

وی با اشاره به محدودیت های بودجه سال 1999 ، گفت: “دولت ها باید از ساختار سازمان های ساختار یافته بیشتر استفاده کنند و به سازماندهی نهادهای عمومی توجه بیشتری کنند.”

بابابی کارنامی تأکید کرد: بازنشستگان نیاز به تعامل بیشتر با مجلس دارند: “بازنشستگان اولویت های خود را برای مجلس اعلام کرده اند و ما در فراکسیون اجتماعی امور آنها را پیگیری خواهیم کرد.” با تعامل جدی چند جانبه ، قطعاً مشکلات کشور کاهش خواهد یافت.

براساس اعلام اداره بازنشستگی عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری ، دکتر افتخاری سؤالات مخاطبان راجع به تسهیلات سفرهای بازنشستگی ، جلوگیری از تعدد پول و فعالیت موازی در امور بازنشستگی ، فعالیت کمیته های موضوعی برای مستمری بگیران ، بیمه درمانی تکمیلی ، سهام ETF ، سازمان خانه های امید و توجه دقیق به مطالب قانونی مهم برای مستمری بگیران ، به ویژه نیاز قانون مدیریت خدمات کشوری را هماهنگ و اجرا کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا