عمومی

آیین‌نامه‌ها باید به موقع تصویب شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یومیر ،

جعفر قادری ، عضو کمیسیون حمایت از تولید مجلس شورای اسلامی ضمن شرکت در برنامه “تیترامشب” گفت: “قانون” حداکثر استفاده از ظرفیت تولید و خدمات کشور و حمایت از کالاهای ایرانی “یکی از این چهار قانون است. در مورد رفع موانع تولید) اجرای سیاستهای اصل 44 و قانون “بهبود مستمر فضای کسب و کار”) کلیدی است که در سالهای اخیر توسط مجلس شورای اسلامی در بخش تولید مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این قانون بدون اساسنامه اعمال نمی شود ، افزود: اساسنامه باید به موقع تصویب شود.

یکی از اعضای کمیته حمایت از تولید مجلس گفت: طرح حمایت از شرکت های دانش بنیان و مواردی که برای اولین بار ارائه می شود فردا (سه شنبه) در کمیسیون مجلس ارائه می شود.

مهدی صادقی نیاراکی ، معاون وزیر صمت گفت: “همزمان با تصویب و ابلاغ قانون” حداكثر استفاده از ظرفیت تولید و خدمات كشور و حمایت از كالاهای ایرانی “در سال 1998 ، پروژه” ساخت داخل “دو راه تعریف كرد.

وی افزود: از سال 1997 ، 2500 سری تعرفه ممنوعیت ثبت سفارش شده است.

صادقی نیارکی گفت: کشور باید به سمت سرمایه گذاری ، ایجاد واحدهای پیشرانه و تقویت اقتصاد حرکت کند و تحقق این امر نیاز به سرمایه گذاری دارد.

معاون وزیر صمت گفت که قانون ساخت و ساز داخلی جرم شناسی را تجویز می كند ، “ما از همه ظرفیت خود برای ایجاد فرهنگ ساخت داخلی استفاده خواهیم كرد.”

قانون نباید خنک شود

سید عبدالوهاب سهل آبادی ، رئیس اتاق صنعت ، معدن و تجارت ایران گفت: تأخیر در اجرای قانون و مصوبات دولت تولیدکنندگان را خسته و دلسرد می کند.

دکمه بازگشت به بالا