ورزشی

آقای سرمربی آماده توافق با پرسپولیس

                                                                                                                                                                                                            آقا سرمربی آماده دستیابی به توافق با پرسپولیس است

طبق گزارشات شفافبراساس کمیته وضعیت فیفا که هفته گذشته صادر شد ، پرسپولیس باید بیش از 750 هزار دلار به گابریل کالدرون مربی سابق این تیم و دستیارانش بپردازد.

کالدرون در مورد این جمله و البته ارزیابی خود از وضعیت فعلی پرسپولیس صحبت کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از حکم فیفا اعلام کردند که شما گفته اید که می خواهید با این باشگاه موافقت کنید. آیا باید تخفیفی به پرسپولیس بدهید یا زمان بیشتری برای پرداخت این باشگاه می دهید؟

وکیل من مراحل را دنبال می کند زیرا او در تخصص خود است ، به من توصیه کرد که مذاکره نکنید ، زیرا اگر مذاکره کنید و توافق حاصل نشود ، مجدداً دادگاه جدید تشکیل می شود و همه چیز 2 سال دیگر طول خواهد کشید. من حاضر هستم با باشگاه پرسپولیس صحبت کنم زیرا من با اعضای هیئت مدیره رابطه خوبی دارم و تا زمانی که شرایط خاصی برآورده شود ، هیچ مشکلی برای مذاکره ندارم.

پرسپولیس در آستانه پیروزی پوکر است. چه فکری در این باره دارید؟

اتفاق غیر منتظره نبود ، من بسیار خوشحالم که پرسپولیس در آستانه کسب قهرمانی قرار دارد ، فکر می کنم در بعضی جاها هم خوب عمل کردیم. من این چالش را پذیرفتم زیرا می دانستم می خواهیم تیم خوبی باشیم و بازیکنان نشان دادند که روز به روز بهتر می شویم و تیم بهتری را نسبت به گذشته ایجاد می کنیم. بازیکنان نشان دادند که آنها بی نظیر هستند و من فقط می توانم از آنها بخاطر تلاشهایشان تشکر کنم. ما از کیفیت و توانایی آنها استفاده کردیم و بیشترین بهره وری از آنها را داشتیم. ما سعی کردیم با دید فوتبال ما به آنها کمک کنیم تا توسعه یابند. آنها نشان دادند که آنها اول با همه مربیان هستند. من می خواستم کاری دشوار انجام دهم ، مثل کسب چهارمین قهرمانی ، اما من جام حذفی را هم می خواستم ، همچنین می خواستم در لیگ قهرمانان آسیا کاری مهم انجام دهم.

در ابتدای فصل بسیاری از عملکرد تیم انتقاد کردند اما وقتی شما رفتید ، تیم را در صدر جدول قرار می دهید.

ایجاد تغییر در تیم قهرمان کار ساده ای نیست اما تیم در زمان من پیشرفت می کند و وقتی من آن را ترک کردم بسیار پویا بود ، نتایج آن را نشان می دهد.

دکمه بازگشت به بالا