اجتماعی

آغاز واکسیناسیون کارکنان شهر زیر زمینی از هفته آینده

معاون رئیس جمهور و مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: در آخرین جلسه با مسئولان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تصمیم بر این شد که واکسیناسیون کارکنان زیرزمینی شهر از اواخر هفته آینده آغاز شود.

به گزارش یومیر ، علی عبدالله پور با اشاره به اینکه آخرین جلسه با مسئولان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برای یافتن و واکسیناسیون در روز یکشنبه سوم ماه آگوست برگزار می شود ، افزود: طبق تصمیمات اخیر در مرحله اول ، 5 هزار واكسن ها به شركت بحره داده خواهد شد. “از مترو تهران و حومه استفاده خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله واکسیناسیون در عملیات و امور ایستگاه آغاز می شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: برای واکسیناسیون ترمینال جنوب (فتح آباد) ، ترمینال غربی (صادقیه) یا ایستگاه تهران (صادقیه) ، ایستگاه شهید بهشتی و سالن استانی ساختمان مرکزی این شرکت ، پیشنهاد ما این است که پس از بازدید از وزارتخانه تصمیم گیری در مورد بهداشت و آموزش پزشکی در مورد نحوه انجام آن و محل های تأیید شده را اعلام می کند.

عبدالله پور خاطرنشان کرد: ما پیگیری های زیادی انجام داده ایم. امیدواریم در نتیجه گیری نهایی که در روز یکشنبه سوم آگوست برگزار می شود ، تصمیم برای واکسیناسیون بلافاصله از اواخر هفته آینده آغاز شود.

طبق گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل تهران و شرکت بهره برداری مترو حومه ؛ سرانجام وی گفت: تاکنون 1800 کارمند در این شرکت داشتیم که متأسفانه 6 نفر از همکاران ما در شرکت بهره برداری مترو تهران به دلیل بیماری قلبی درگذشتند. امیدوارم همکاران ما با بیماری عروق بیماری کرونا بهبود یابند و شاهد شکسته شدن زنجیره انتقال توسط واکسیناسیون باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا