فرهنگ و هنر

تشریح اولویت‌های مرحله دوم واکسیناسیون کرونا برای جانبازان

اولویت های مرحله دوم واکسیناسیون کرونر برای جانبازان را توضیح دهید

معاون بهداشت بنیاد شهید و امور ایثارگران اولویت های مرحله دوم واکسیناسیون عروق بیماری کرونا جانبازان و خانواده های شهدا را تشریح کرد و گفت: طرح واکسیناسیون جامعه ایثارگران در حال انجام است.

به گزارش یومیر ، دکتر عبدالرضا عباسپور در مورد اجرای طرح واکسیناسیون ویروس کرونا برای جامعه ایسارگی: “با توجه به تعامل خوبی که با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی داشته ایم ، پروژه واکسیناسیون برای جامعه ایسارگاری به خوبی انجام می شود. واکسن در اولویت قرار گرفت.
وی با بیان اینکه پروژه واکسیناسیون ویروس کرونا در حال حاضر برای جامعه شهید در حال انجام است ، افزود: در مرحله اول ، 9000 نفر از جامعه شهید شامل جانبازان دارای چشم نابینا ، ضایعه نخاع ، دو اندام قطع شده و بیشتر ، جانبازان شیمیایی جدی و والدین چندین شهید واکسن ویروس کرونا را دریافت کرده اند.
معاون بهداشت بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره نحوه اجرای مرحله دوم برنامه واکسیناسیون ویروس کرونا توضیح داد: در مرحله دوم برنامه واکسیناسیون ، همه 50 تا 70 درصد جانبازان که حدود 32000 نفر هستند ، واکسن را دریافت کنید در حال حاضر هماهنگی های لازم با وزارت بهداشت برای آغاز مرحله دوم در هفته آینده در جریان است.
عباسپور درباره سایت واکسیناسیون توضیح داد: واکسیناسیون در بیمارستان ها و مراکز توان بخشی با هماهنگی مرکز علوم پزشکی مربوطه در همان مرکز درمانی انجام می شود. برای سایر افراد جامعه با ایثار ، واکسیناسیون با هماهنگی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در شبکه های بهداشتی محل زندگی این عزیزان انجام می شود. در مورد بیمارستان های روانپزشکی در نیایش و صدر ، هماهنگی های لازم با مرکز مدیریت بیماری های عفونی در وزارت بهداشت انجام شده است.
در پایان گفت: در صورت عدم حضور این جانباز در بنیاد شهید و امور ایثارگران ، طبق اطلاعاتی که در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیدا شده است ، فرد با مراجعه به نزدیکترین مرکز به شبکه بهداشت و درمان استان معرفی می شود تا واکسن دریافت کند. مرکز سلامت.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا