فرهنگ و هنر

خبرهایی از دو جشنواره فیلم کودک و کوتاه

عناوین آثار منتخب در بخش “وب سایت ها” جشنواره فیلم کودک و نوجوان و آمار تعداد فیلم های متقاضی شرکت در بخش بین المللی جشنواره فیلم کوتاه تهران اعلام شد.

به گزارش یومیر ، به نقل از ستاد اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان ، عناوین آثار در بخش “وب بوساری” به شرح زیر است:

1) “خانواده در اینجا زندگی می کنند (اتوبوس ، پاستیل ، پوستر ، کبریت ، چک)” به کارگردانی ابوذر حیدری و تهیه کنندگی مهدیه سادات محبوب جعفری ، تهیه کننده سازمان هنری رسانه ای اوج
2) “آششمز” به کارگردانی و تهیه کنندگی حمیدرضا بیات
3) «آنی و مانی» ، به کارگردانی محمد افشارنژاد و تهیه کنندگی مهدی نخیراد
4) “پشمش” به کارگردانی و تهیه کنندگی آزاد صادقی
5) “توپولو” ، به کارگردانی جعفر صیادی و تهیه کنندگی صدا و سیمای مرکز زنجان
6) “دوره ای” به کارگردانی جعفر صیادی و تهیه کننده اداره کل ارشاد استان زنجان
7) “عقاب یا خروس” ، به کارگردانی حسن مهدوی پور و مهدیه سادات احمدی سلیمانی و تهیه کنندگی حسن مهدوی پور
8) “قزل آلا” به کارگردانی علی بصیری نیک و تهیه کنندگی مهدی نخعی راد
9) “مزرعه آبادیس” به کارگردانی بهرام عظیمی و تهیه کنندگی شرکت اکسیر دانش آبادیس
10) “یک اشتباه دیجیتالی” ، به کارگردانی و تهیه کنندگی حمیدرضا بیات

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان ، با مشارکت سازمان سینمایی ، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان ، از 16 تا 21 اکتبر 1400 (8 تا 13 اکتبر 2021) در دو بخش مسابقه ایران و بین المللی برگزار می شود. رقابت.

***

آمار تعداد فیلم های متقاضی شرکت در بخش بین المللی سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به طور جداگانه برای کشورهای شرکت کننده اعلام شد.

به گزارش دفتر مطبوعاتی سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ، هند با 621 ، فرانسه با 590 ، اسپانیا با 396 ، ایالات متحده با 339 ، برزیل با 272 اثر پنج کشوری هستند که از نظر تعداد فیلم های ارائه شده به دبیرخانه از 38 جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در بخش بین المللی در صدر قرار دارد.

همچنین ایتالیا با 294 ، روسیه با 216 ، آلمان با 212 ، ترکیه با 198 و چین با 197 فیلم ، به عنوان ردیف ششم تا دهم این فهرست ، برای شرکت در سی و هشتمین جشنواره درخواست داده اند.

بریتانیا با 182 ، تایوان با 137 ، کانادا با 133 ، مکزیک با 132 ، کره جنوبی با 116 ، لهستان با 109 ، آرژانتین با 104 ، اندونزی با 102 ، مصر با 70 و پرتغال با 62 فیلم بیشترین سهم را در تعداد فیلم ها دارند. به به دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران رسید.

تعداد کل فیلم های متقاضی بخش بین المللی سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران 6400 فیلم بود.

سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از 18 اکتبر تا 23 نوامبر 2014 برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا