اجتماعی

روایتی از ممنوعیت آموزش تصویری مجازی برای دانش‌آموزان

یومیر / مازندران با روی کار آمدن ویروس Corona به کشور ، سیستم آموزش و پرورش با چالش هایی روبرو شد که وزارت آموزش و پرورش توسط “Shad-e-Shad” برای راه اندازی آموزش از راه دور به دانش آموزان راه اندازی کرد. اگرچه زیرساخت های لازم برنامه به درستی تعریف نشده بود ، اما جایگزین مناسبی برای سایر برنامه های آموزش بود. دور باشید.

در این میان ، برخی از دوره هایی که نیاز به امتحان شفاهی داشتند ، توسط برخی مدارس و معلمان به شکل رأی گیری برگزار می شد ، اما آنچه چالش برانگیز بود ، درخواست برگزاری امتحان به عنوان تصویر دانش آموزان ، همراه با اعتراضات دانش آموزان و دانش آموزان بود. .

در برخی مدارس مازندران از جمله شهر قائمشهر مقرر شد امتحانات دبیرستان در نیمسال اول در برخی از دوره های شفاهی به صورت آنلاین و ویدئویی برگزار شود. به دلیل شکایات و شکایات والدین ، ​​با یکی از والدین گفتگو ترتیب دادیم.

تست فیلم واتس اپ یک حرکت بد برخی معلمان است

صالحی ، پدر یکی از والدینی که فرزندش در دوره هشتم دبیرستان است از وضعیت دشوار برخی معلمان در زمینه امتحانات شکایت کرده و از طریق فضای مجازی سؤالاتی را مطرح کرده است ، اظهار داشت: شاد همچنین دارای کاستی هایی است و در عین حال دنبال می شود. برنامه آموزش دانشجویان واتس اپ.

وی افزود: در همین حال ، برخی اساتید و معلمان دانشجویان را ترغیب کرده اند که هفته آینده در برخی از دوره هایی که دارای آزمون شفاهی هستند ، از طریق واتساپ یک آزمون تصویری بگذرانند.

این فقط عادلانه نیست که محتویات کل کتاب را تست کنید

قائمشهری ، دانش آموز ، اظهار داشت: با توجه به اینکه این آموزش در اواخر اسفند ماه مجازی بود و دانش آموزان در درک مفاهیم و محتوا مشکلات زیادی داشتند ، هنوز برخی معلمان اصرار داشتند که امتحان بصری ، مجازی و کامل باشد. از محتوای کتاب. ” استرس دانش آموز را دو چندان می کند.

ممنوعیت امتحانات ویدئویی در آموزش

اسفندیار نظری ، وزیر آموزش متوسطه اول و دوم در گفتگو با یومیر درباره برگزاری امتحان آنلاین برای دانش آموزان اظهار داشت: “هرگونه امتحان تصویری از مدارس و معلمان عملاً ممنوع است.”

نیازی به دانش آموزان برای شرکت در امتحان نیست

وی با تأکید بر اینکه به همه مدارس ابلاغ شده است که آزمایش ویدیو مجاز نیست ، اظهار داشت: انجام تست های ویدئویی از طریق پیام رسان های مجازی ممنوع است ، اما با انجام امتحانات کتبی آنلاین و پرسیدن این مسئله مشکلی ندارد. امکانات هستند اما اصرار دارند این کار انجام نشده است.

امتحان ترم دوم 80٪ از محتوای تدریس تا ماه مارس است

معاون وزیر آموزش متوسطه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در پاسخ به اینکه با توجه به شروع آموزش در ماه مارس به صورت مجازی و سوء تفاهم در مورد مفاهیم دروس به ویژه زبان و ریاضیات برای دانش آموزان ، طبق درخواست از والدین دانشجویی برای کاهش میزان امتحانات. وی با آگاهی از کلیه مطالب کتاب ها و اجرای این موضوع ، گفت: در شرایط فعلی تحصیلی کلاس های هفتم ، هشتم ، دهم و یازدهم طبق تصمیم شورای مدرسه و آموزش و پرورش ، حتماً آموزش و پرورش به معنای واقعی کلمه این است که همه آنها انجام شده است یا نه و با نظر معلم و مدیر براساس فعالیت دانش آموزان و نمرات برای اولین بار و همچنین 80٪ از کتاب ها تا ماه مارس تدریس شده اند ، علاوه بر 20٪ از فضای مجازی برای دانشجو.

نهمین آزمون راهنمایی دانشگاهی بدون هماهنگی برگزار می شود

نظری ادامه داد: در کلاس های هفتم ، هشتم ، نهم ، دهم و یازدهم ، آزمون کتبی برگزار نمی شود و فقط در کلاس نهم ، زیرا مبحث راهنمایی دانشگاهی مورد بحث قرار می گیرد ، امتحان به صورت شخصی است که با توصیه دانشکده امتحان برگزار می شود ، اما هماهنگ نیست. صورت در داخل مدرسه ساخته شده است.

وی تأکید کرد: هیچ معلمی حق ندارد بصری در امتحان شرکت کند.

معاون وزیر آموزش متوسطه در اداره کل آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: در دوره دوم متوسطه ، نمرات 10 و 11 در غیاب و امتحانات کلاس 12 بر اساس تصمیم ستاد ضدانقلاب کشور برگزار می شود.

وی افزود: از 9 ژانویه 2009 تا 7 ژوئیه سال 1999 دانش آموزان پایه دوازدهم نظام جدید ، سومین سیستم قدیمی ، دوره قبلی دانشگاه در سیستم قدیمی و فنی و حرفه ای سیستم قدیمی بصورت حضوری برگزار می شود. “”

انجام آزمایش چهره به چهره مطابق پروتکل بهداشت

معاون وزیر آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: امتحان حضوری با پروتکل های بهداشتی انجام می شود و مطابق با فاصله اجتماعی این دستورالعمل صادر شده و همچنین هماهنگی لازم با مراکز درمانی ، هلال احمر و ستاد بهداشت شهرستان انجام شده است. شکل گرفت. .

نظری اظهار داشت: سال گذشته امتحانات در 107 حوزه مطالعه برگزار شده است ، اما امسال براساس شرایط فعلی بیماری عروق ویروس کرونا قلب و جلوگیری از شیوع این مناطق به 278 حوزه افزایش یافته است.

وی افزود: اگر دانش آموز بیماری یا مشکلی داشته باشد ، مکانی جداگانه در اختیار او قرار می گیرد بنابراین مشکلی ایجاد نمی شود.

از تجمع دانشجویان جلوگیری می شود

معاون وزیر آموزش متوسطه در اداره آموزش و پرورش مازندران درباره اقدامات انجام شده در فضای مجازی برای عدم برگزاری امتحانات حضوری برای دانش آموزان گفت: نگرانی های خانواده در آنجا وجود دارد و سلامت دانش آموزان در اولویت است اما طبق دستورالعمل وزارت بهداشت ، دفتر مرکزی Corona و وزارت آموزش و پرورش. ” و تهیه مقدمات لازم برای برگزاری امتحان در نظر گرفته شده است و نیازی به نگرانی نیست و از تجمع دانشجویان جلوگیری می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا