اجتماعی

آمادگی پلیس برای همکاری با آموزش و پرورش در زمینه فعالیت دانش آموزان درفضای مجازی

معاون ناجا از آمادگی پلیس برای همکاری با آموزش و پرورش و مردم در زمینه فعالیت های دانشجویی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش یومیر ، سردار “قاسم رضایی” در جمع خبرنگاران در استان قزوین اظهار داشت: یکی از بزرگترین نگرانی های نیروی انتظامی به عنوان یک نیرو و همچنین مسئول حفظ امنیت کشور ، برخورد با اراذل و اوباش و سپس مسائل امنیتی ، مأموریت اصلی این نیرو برای آن مهم است.

وی به اراذل و اوباش هشدار داد كه اگر بخواهند آسایش و آرامش را از مردم بگیرند ، با اقتدار و برخورد توبه آمیز نیروی پلیس روبرو خواهند شد. آنها همچنان به ایجاد رعب و وحشت و نشان دادن قدرت خود ادامه خواهند داد ، هیچ جایی در جامعه نخواهند داشت و برای آنها مکان امنی برای کشور نخواهد بود.

جانشین فرمانده ناجا قاچاق کالا را یکی دیگر از خطوط قرمز نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا توسط رئیس ناجا برای تحقق شعار امسال و دستورات مدیر عالی مورد تاکید قرار گرفته است.

این افسر ارشد پلیس در خصوص اقدامات آماده سازی ناجا برای بازگشایی مدارس گفت: پلیس در این مورد وظایف متعددی را بر عهده دارد که یکی از آنها ترافیک و ترافیک سبک است اما مسئولیت اصلی ما با توجه به گسترش کرونا و فعالیت های مجازی دانش آموزان در فضا است. این سایبر است.

وی بر حضور جدی پلیس FATA در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: پلیس آمادگی هرگونه همکاری با آموزش و پرورش و افراد در فضای مجازی را دارد و توصیه ما به خانواده ها این است که از فضای مجازی برای رفتار استفاده کنند. فرزندان خود را در این محیط تحت نظر داشته باشید و از آسیب دیدن این اتاق مراقب باشید و هشدارهای پلیس را در این زمینه جدی بگیرید.

سردار رضایی در پاسخ به س reductionال کاهش جرم گفت: اقدامات پلیس در درجه اول در جهت کشف علمی جرم است ، اما پیشگیری بر کشف مقدم است ، بنابراین در پیشگیری از جرم که به صورت تخصصی دنبال می کنیم ، بر مشارکت مردم در تأمین امنیت تأکید می کنیم. به عنوان یک اصل احتیاطی ، موضوعی جدی در دستور کار ناجا است.

معاون ناجا همچنین با تأکید بر ضرورت متناسب بودن هزینه جرم با مجازات آن ، گفت: هزینه جرم در کشور ما بازدارنده نیست ، در این راستا کارگروهی با همکاری دادگستری و جهادگران تشکیل شده است. نمایندگان مجلس یازدهم. ” مردم را در این زمینه حذف کنید و سارقان را مجازات کنید.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سردار رضایی در خاتمه گفت: در مرحله دوم انقلاب ، مردم انتظار دارند قوانینی را اجرا کنند که موجب آرامش آنها شود و ارزیابی ما به عنوان یک متخصص در این مورد این است که هزینه جرم باید در رابطه با جرم تعریف شود. بودن.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا