عمومی

۶۸۸ هزار مترمربع از اراضی موات در اشکذر رفع تصرف شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمدجواد زارع بیدکی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: این کشورها توسط دادستانی و با گزارش های مردمی و همچنین حضور یگان حفاظت از منابع طبیعی و نیروی انتظامی در این شهر توقیف و به دولت بازگردانده شدند “

حفاظت و صیانت از اراضی ملی یکی از اولویت های دادگستری است و با زمین خواران و اشغالگران انفال در این زمینه برخورد قاطع و قضایی صورت می گیرد.

دادستان اشکذر گفت: برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز ، تجاوز به اراضی ملی ، منابع طبیعی و جلوگیری از تغییر در استفاده غیر مجاز از محورهای اصلی پیگرد قانونی اشکذر است.

وی نقش مردم را در حفاظت از کشور های ملی مهم دانست و تصریح کرد: نقش مردم در حفاظت از منابع طبیعی ، اراضی ملی ، جنگل ها و مراتع بسیار مهم است و می توان گفت حضور مردم در مرحله مهمترین عنصر است.

زارع بیداکی با بیان اینکه اراضی ملی بخشی از اموال عمومی است و متعلق به همه مردم است ، افزود: در جریان تحول دادگستری هیچ گونه امتیاز و فرجام در رابطه با اشغالگران غیرقانونی اراضی ملی و دولتی وجود ندارد و در این زمینه تمام ادارات و ادارات مسئول. “آنها باید در سطح شهر برای جلوگیری از چنین اقدامات غیرقانونی همکاری کنند و هوشیار باشند.

وی تأکید کرد: شهروندان باید هرگونه اقدام در رابطه با تصرف اراضی ملی را به شماره 1504 (یگان حفاظت منابع طبیعی) یا دادستانی شهرستان اشکذر اطلاع دهند.

دکمه بازگشت به بالا