عمومی

تخریب ۲ بنای غیر مجاز در اراضی زراعی شهرستان کامیاران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

گفت بهرام کوشکی گفتن وی با خبرنگار آنلاین گفت: جهاد کشاورزی در شهرستان کامیاران ، برای اجرای تبصره 2 ماده 10 و ماده 3 قانون حفاظت از کاربری اراضی کشاورزی و باغات ، علیه متخلفان اراضی کشاورزی اقدام می کند. .

وی افزود: در چند روز گذشته ستاد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی بدون اجازه با حضور نماینده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ، نیروی انتظامی و رئیس اداره امور زمین ، دو ساختمان دیگر را تخریب کرد. قانونی شده

کوشکی اعلام کرد: دو ساختمان غیرقانونی در مسیر روستا نشور قسمت پایین عملکردهای این بخش با حکم دادگاه از بین رفت.

مدیر جهاد کشاورزی از شهرستان کامیاران اعلام کرد: این دو ساختمان غیر مجاز در مجموع 260 متر مربع زمین کشاورزی خوب در این منطقه تخریب کرده بود که پس از سه اخطار کتبی و هشدارهای قانونی ، قلع و خواندن آنها شدند.

وی تأکید کرد: مطابق قانون حفاظت از زمین های کشاورزی و با اتمام کامل مراحل قانونی و امنیت تصمیمات صادره از دادگاه ، موارد فوق و پرونده انجام می شود قلع و خواندن قرار داده شد

کوشکی خاطرنشان کرد: شهرستان کامیاران یکی از قطب های کشاورزی استان محسوب می شود و ما با تمام توان در برابر تغییر کاربری در مناطق کشاورزی و باغی خواهیم ایستاد و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

دکمه بازگشت به بالا