ورزشی

گزارش منچسترسیتی عامل غیبت «محرز» برابر تیم ملی ایران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران در صورت فینال شدن ۲۲ خرداد در دوحه به مصاف تیم ملی الجزایر خواهد رفت. الجزایر در حال حاضر در مرحله مقدماتی جام ملت های آفریقا است. این تیم دیروز بدون ریاض محرز مقابل اوگاندا به برتری رسید و روز چهارشنبه در دور دوم به مصاف تانزانیا خواهد رفت.

غیبت آشکار از راهیابی به جام ملت های آفریقا شایعاتی را در مورد بازیکن منچسترسیتی ایجاد کرد. برخی از رسانه ها و روزنامه نگاران الجزایری مدعی شدند که محرز از پیوستن به اردوگاه الجزایر خودداری کرده است. اما جمال بلمادی سرمربی این تیم واکنش تندی به این شایعات نشان داد و تاکید کرد که ریاض به دلیل مصدومیت نمی تواند با الجزایر بازی کند.

بلمادی در نشست خبری پیش از آغاز اردوی الجزایر گفت: منچسترسیتی پرونده پزشکی مبنی بر عدم امکان استفاده از ریاض محرز به دلیل مصدومیت ارسال کرده است. او بارها با مصدومیت بازی کرده بود و از داروهای آرامبخش استفاده کرده بود. نمی خواهیم سلامتی او را به خطر بیندازیم. او اکنون در تعطیلات است و حق دارد جایی که می خواهد باشد.

بلمادی گفت: من از ریاض نخواستم برای معاینات پزشکی به الجزایر برود زیرا پرونده منچسترسیتی بسته شده بود و دلیلی برای ایجاد مشکل وجود نداشت.

این مشکل حتی پس از بازی دیروز الجزایر مقابل اوگاندا نیز ادامه داشت و این بار نوبت به دفاع از او هم تیمی اسلام سلیمانی رسید. سلیمانی گفت: از همه می خواهم به ریاض محرز احترام بگذارند، او بازیکن بزرگی است و در یک باشگاه بزرگ کار می کند.

وی افزود: ریاض محرز مصدوم است و اگر نبود امروز در زمین کنار ما بود چون تا به حال از تیم ملی جدا نشده است.

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار دوستانه ایران و الجزایر 21 خرداد در قطر تقریباً فینال است. در صورت تایید رسمی، دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که ستاره منچسترسیتی در این دیدار غایب است.

دکمه بازگشت به بالا