استان ها

کسب 5 مقام کشوری توسط دانشجویان خراسان رضوی در مسابقات قرآن و عترت

حجت الاسلام سید مهدی طاهری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، با اعلام این خبر، گفت: پنج نفر از دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی واحد مشهد، سبزوار و قوچان توانستند در بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کشور در رشته های مختلف مقام اول و دوم را کسب کنند. دادن.

وی بیان کرد: بر اساس نتایج اعلام شده این مسابقه مبین محمد رجبی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در مسابقات کتبی نهج البلاغه مقام اول را کسب کرد. سید محمد آریایی فرد از واحد مشهد در نماز کشور حائز رتبه اول شد و رسول فرهنگ واحد مشهد نیز توانست با یادآوری 20 جزء از قرآن کریم رتبه دوم کشوری را کسب کند.

طاهری افزود: در جشنواره هنر و ادبیات در این دوره از مسابقات، مهدی صحرایی از گروه شعر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار مقام اول کشوری و امیرعباس اسمی زاده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان رتبه دوم کشوری را کسب کردند. در محدوده تبدیل شد.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در این دوره از مسابقات محمد علیزاده کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد توانست رتبه اول پژوهشی واحدهای پرسنلی را کسب کند. .

وی اعلام کرد: مبین محمد رجبی علاوه بر کسب رتبه در این دوره از مسابقات، در مسابقات کشوری دانشگاه های کشور نیز شرکت کرد که رتبه دوم مفاهیم نهج البلاغه را نیز کسب کرد.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا