عمومی

کاسب‌کاری‌ها و بازی با جان مردم در واکسن کرونا

چندین ماه است که اختلاف نظرهایی بین گروه های مختلف بر سر این که چه کسی حرف درست و چه کسی نادرست گفته است ، این که این واکسن خوب است یا واکسن بدی است ، وجود دارد و این نتیجه امروز بازار جواهرات است!

این تقصیر معلمین است که ما به دور از هرگونه مشاجره فقط به آنچه خوانده شده و درست است اعتماد می کنیم و هرگز فراتر از آنچه اثبات شده است بر محیط پیرامون خود تأکید نمی کنیم! در این بین ، ما معلمان یا سوالات خوبی می پرسیم یا مشکلات را به خوبی حل می کنیم. ما چیزی بیشتر نمی دانیم ، البته من خودم را معرفی کردم! اکنون می فهمم که چرا برخی از متخصصان بهداشت در کشور و بسیاری از پزشکان و لابی های مختلف داروخانه برای خریدن به بزرگترین تولید کننده واکسن در دنیا وقت صرف کرده اند و چرا دکتر فلانی و دکتر بهمنی چرا این شرکت واکسن تولید می کند. آنها آنها را معجزه گر خواندند و مردم را به مرگ واگذاشتند!
یا یک سخنران می گوید هر کسی که “در این فصل سرفه یا عطسه کند – آلرژی!” شک ندارم! و به بیمارستان بروید و … بقیه مواردی را که حتماً شنیده اید؟ چه خوب است که اخبار چند صدایی بالاخره در این معما به خوبی در کنار هم قرار می گیرند!
من دقیقاً از معلم پرسیدم چند قطعه پازل:
های- در پایان ماه مارس whole کل کشور آبی و زرد بود!
چند- چند روز بعد در قرمز ، رنگ قرمز و نارنجی بدون انتقال دوره انتقال ویروس از یک شخص به شخص دیگر و تبدیل آن به بیماری کوید ، که تقریباً همان دو هفته است ، ناگهان ظاهر شد!
2- توبیخ های معمول و روزانه مقامات محترم بهداشت کرونا بار دیگر از مردم و دولت آغاز شد!
2- سیاه شدن غیرقابل قبول برخی از شهرهای کشور به طور ناگهانی اتفاق افتاد ، حتما به تعریف رنگ مراجعه کنید!
2- در همان زمان ، طرح ضرب نرخ عفونت (نه تنها از نظر کمی قابل اندازه گیری فقط از نظر کیفی) توسط برخی پزشکان پیشنهاد شد!
3- و سرانجام ، امروز کشور و دستور مستقیم آقای رئیس جمهور تحت تأثیر قرار می گیرد! برای خرید واکسن و همه کسانی که می توانند واکسن بزنند!

طبق سه خبر زیر:
خبر اول: رئیس جمهور: ما نمی توانیم تا تابستان منتظر واکسن خانه باشیم. ما باید از واکسن های خارجی در بهار استفاده کنیم. هر شرکتی که در تهیه واکسن مشکل دارد باید آن را مستقیماً به دفتر رئیس جمهور گزارش کند

و همچنین اخبار دیگر:
اخبار دیگر: قرارداد خرید 60 میلیون دوز واکسن اسپوتنیک از روسیه فسخ شده است
سفیر جمهوری اسلامی ایران با اعلام اتمام قرارداد خرید 60 میلیون دوز واکسن Sputnik V از روسیه ، به روسیه گفت: “با اتمام محموله های باقیمانده قرارداد اول ، قرارداد جدید منعقد می شود از اوایل ماه ژوئن. “

عجب این خبر:
خبر سوم: وزیر بهداشت: ورود دلالان به واردات واکسن ممنوع است!
دکتر. نمکی: افراد غیر متخصص خصوصی واردات واکسن کرونا را آغاز کرده اند! ما قلم کسی را می شکنیم که وارد واکسن تقلبی شده و با سلامتی مردم بازی می کند. قراردادهای خرید واکسن در دنیا حسین قلی خانی است. ما از داوطلبان حرفه ای و باتجربه بخش خصوصی برای آوردن واکسن به کشور استقبال می کنیم ، اما اجازه این کار را به دلالان نمی دهیم.

و فقط بخش “خصوصی” معروف و شناخته شده! آیا هنوز آن را داشته ایم؟ البته باید در تعریف کارگزار بازتاب بیشتری وجود داشته باشد! ای خدا! من همچنین نمی دانم چه اتفاقی برای واکسن های ایرانی خواهد افتاد؟

در طی شش ماه گذشته ، در بحبوحه بحث واکسن و تعلیق جامعه ، تعداد زیادی از مردان و زنان مسلمان و هموطنان در تمام مشاغل و مذاهب بر اثر این بیماری غلبه کرده اند ، در حالی که برخی از آنها همه مشاوره های لازم با خارجی ها و آنها داخل کشور برای تزریق واکسن و یا حتی وارد کردن مقادیر زیاد بودند و اکنون این مجوز مورد نیاز است!

آیا هر دوز واکسن سازمانی ٣ دلار یا خیلی کمتر با هزینه ١٠٠ میلیون تومان یا بیشتر یا کمتر مانند یک شرکت در بازار آزاد ، به طور قانونی؟ فروختن! حالا فهمیدم جنگ طلاساز یعنی چه! حالا می فهمم که وقتی چیزی به فلانی گفته می شود ، آن را اصلاح یا برو! چه کسی این کار را نمی کند؟ از کربلاى مقدس تا دهان بز ، امیرالم Muمنین (ع) برای ماندن در هم تنیده است ، از مسلمانان شیعه و سنی گرفته تا غیر مذهب ، آنها نماز می خوانند ، انواع اقسام روضه می خوانند تا بمانند ، و در آینده ، اگر ممکن است ، آنها تظاهر می کنند که هستند و … هیهات و دوباره هیهات در این دو روز زندگی ، که ممکن است برای من و امثال من یک روز و نیم بیشتر باشد!

چقدر منفور است برخی از تجار که از زندگی افراد درمانده به عنوان سکوی پرشی برای به دست آوردن “ثروت” خود استفاده می کنند ، اما نمی دانند که این مرحله ممنوع چه ضرری به آنها و به ویژه فرزندانشان خواهد رساند! این پل صراط است! لازم نیست که پس از مرگ ، به دستور خداوند تیز و پیروز و باریک به عنوان شمشیر ساخته شود ، ساخته شود و بر روی انیمه هر لحظه هر قطره سقوط و آتش است ، ما یک جهان انحراف را احساس می کنیم که تمام شده دور نیست ، ما احساس کمی نرمتری داریم در حال حاضر ما با هر حرکت خوب و بد برخی از خوبی ها را درک می کنیم!
اگر خدا بخواهد ، من خشم خدا و بخشش خدا هستم ، مگر اینکه خدایی وجود داشته باشد. هوا بد است. چه بادی را با خود می بری؟

شرکت ها و بازی با زندگی مردم در واکسن کرونا

شرکت ها و بازی با زندگی مردم در واکسن کرونا

شرکت ها و بازی با زندگی مردم در واکسن کرونا

شرکت ها و بازی با زندگی مردم در واکسن کرونا

* نمونه هایی از استاد در کشور در مهندسی سازه ، زلزله و مدیریت بحران و بنیانگذار مقاومت و مدیریت بحران

دکمه بازگشت به بالا