ورزشی

کار برای انجام دادن در ورزش زیاد است/ امروز فصل تازه‌ای رقم خورد

سجادی: کارهای زیادی در ورزش وجود دارد/از امروز فصل جدیدی آغاز شده است

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که شرایط ورزش هر روز بهتر شود.

به گزارش خبرگزاری یومیر، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: همکاری و تعامل شورای المپیک آسیا با ورزش ایران برای همه ما روشن و شفاف است. مدت هاست که تعامل مطلوبی بین ورزش کشور و شورای المپیک آسیا وجود دارد. من به آقای صالحی امیری خسته نباشید می گویم و در جلسه روز شنبه قطعاً احترام خود را نشان خواهد داد و جامعه ورزش نیز به او احترام می گذارد تا او را کنار بگذارد و از زحماتش تشکر کند. از داوطلبان، نامزدها و دوستانی که برای ادامه مسیر همکاری کردند تشکر می کنم. رقابت تنگاتنگ نشانه رشد است و اعضای مجمع سعی کردند با برنامه های دوستان و عزیزان به درستی آشنا شوند که امروز شاهد رقابت تنگاتنگی بودیم.

وی ادامه داد: به آقای خسروی وفا تبریک می گویم، از آقای علی نژاد هم تشکر می کنم که در زمان معاونت رئیس جمهور با وجود ویروس کرونا دوچندان شد. من وظیفه دارم از شما برای چند ماهی که با هم کار کردیم تشکر کنم. رای مجمع محترم است. امیدوارم با خرد جمعی جلو برویم و بتوانیم از عزیزانی که رای ندادند استفاده کنیم. من بعد از انتخابات زمانی که معاون رئیس جمهور بودم می گفتم در ورزش جمهوری اسلامی ایران کارهای زیادی باید انجام شود و کسی جای دیگری را نمی گیرد. همه جا کار زیادی روی زمین داریم. شرکت توسعه، صندوق حمایت، فدراسیون و غیره همه کار بزرگی دارند. در 4-5 سال گذشته بین کمیته و وزارتخانه توافق شده است و امیدوارم بیشتر هم شود.

سجادی گفت: امروز با این آرا نشان دادیم که ذهنیت ما مثبت است و در کنار هم می توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. اختلاف یک رای نبض خوبی بود و بخشی از سرنوشت ورزش امروز در دست عده ای بود. همچنین به نایب رئیس، اعضای هیئت اجرایی که انتخاب شدند تبریک می گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. الحمدلله روند انتخابات بسیار شفاف و بسیار خوب بود. امیدوارم مانند دوره گذشته که 5 سال به طول انجامید، شاهد توافق، همدلی، همدلی، انسجام و تعهد به بسیاری از موارد و اصولی باشیم که لازمه موفقیت در عرصه ورزش است. با روحیه ای که از سوابق برادر عزیز محمود خسروی وفا می دانم که فردی پرتلاش، پرتلاش، بسیار پرانرژی، دوستدار جلسات و تعامل و ورزش است و سوابقی که هیچ کدام بر ما پوشیده نیست و موفقیت های فراوانی که می دانیم. ، بیایید شاهد اتفاقات خوب باشیم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا