اجتماعی

چگونگی حضور مادران باردار در مراکز درمانی در شرایط کرونا

با شیوع ویروس کرونا و می دانیم که یک تیم است که بیش از دیگران در معرض خطرند نیست. مادر باردار از … نگرانی برای آنها در مرکز پزشکی و بیمارستان به وجود آمد. جدی ترین نگرانی این بود که آیا با مراجعه به بیمارستان برای زایمان تاج با اروپا ؟

زمانی که تیم های مختلف و متفاوت اعمال جراحی غیر ضروری در طول شیوع کرونا با تاخیر اما زایمان طبیعی و سزارین کار بود تا ثابت کند که زمان و می توان آن را بدون خاص تغییر است که با توجه البته ایجاد کرد باید کار…

در این مورد دکتر آتوسا کتاب پیر _ عضو تیم ویژه مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا در مصاحبه با یاهو! حاکی از این است که عملکرد وزارت بهداشت, مرکز بهداشت, ارائه امکان عفونت, ویروس کرونا از یک فرد آلوده به حداقل برساند ” گفت: پرونده برای عدم انقال بیماری در بین بیماران و یا از بیمار به کارکنان مراقبت های بهداشتی رعایت آن است. بنابراین در صورت تحویل به بیمارستان, او می تواند نسبت به این موضوع باید آگاه باشید که سلامت نوع است. حفظ فاصله مناسب بین بیماران با استفاده از پرسنل مورد محافظ برای اسلحه در ویژه چکمه های ویژه و… تحویل و یا اتاق عمل با امتیاز مهم است.

بدانید که خطر از تاج صرفا زمانی که شما رفتن به بیمارستان هنگام زایمان بالا نیست و…. گفت: زایمان زودرس به خصوص پس از زايمان نمی تواند تغییر کند. پس از شروع درد ، سیر زایمان طبیعی آغاز شده است بنابراین ما نمی توانیم به هنگام تولد و پس از مقاومت تاج است.

او تاکید کرد که زنان باردار باید از عود ارجاع کلینیک ها و مراکز درمانی خودداری کنند گفت: خوب است شما محل آنها را با مطرح کار می کنند. در حال حاضر نیز بیشتر کارشناسان از طریق تماس تلفنی با بیماران خود در اتباط است. خوب کسانی که قصد تحویل بر اساس آنچه در کلاس معلمان در تحویل آموخته و تمرین و آموزش خود را نه تنها درد هنگام تحویل واقعی شروع به درمان مرکز برای رفتن به.

Kareem, پیر ادامه داد: تمام زنان باردار خواهد شد علائم هشدار دهنده گفت. علائم پارگی کیسه آب و افزایش فشار خون و… اضطراری است که باید با پزشک خود در میان گذاشته و در صورتی که پزشک صلاح دید خواهد بود در بیمارستان آنها; بیش از حد می تواند به سلامت خود و نوزاد خود را در آینده به خطر می افتد.

وی افزود: توصیه من به مادران باردار دارای فشار روانی و هنگامی که از خانه بیرون نمی ماسک و دستکش و سطوح ارجاع پرونده خود را غیراورژانسی از دست دادن. بقیه کادر پزشکی بیمارستان همه سعی کنید به استفاده از پروتکل بهداشتی مشاهده شده برای سلامت بیماران حفظ شود. پس از مراجعه به مرکز پزشکی در اورژانس غافل نیست.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا