اجتماعی

چهار محور اصلی برنامه های هلال احمراعلام شد

در جلسه هیئت مدیره جمعیت هلال احمر، رئیس جمعیت هلال احمر برنامه های خود را برای رهبری جمعیت هلال احمر با تمرکز بر چهار محور اصلی امدادی با توجه ویژه به مرحله دوم انقلاب بیان کرد. مسائل اقتصادی و امور بین الملل

به گزارش یومیر و به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ جلسه هیئت مدیره هلال احمر صبح امروز با حضور پرسنل در ساختمان صلح و با حضور ویدئو کنفرانس مدیران عامل هلال احمر در استان ها برگزار شد.

دکتر. پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با قدردانی از اعتماد رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر و اعضای شورای عالی افزود:

کولیوند با اشاره به حضور در هفته بسیج و اینکه این هفته یکی از تاثیرگذارترین یادگارهای امام خمینی (ره) است و مقام معظم رهبری بر آن تاکید ویژه دارند، افزود: انتظار دارم انقلابی، شاداب، با روحیه بسیجی و سبقت برای کسب درآمد باشم. . در هلال احمر بیشتر و بیشتر از قبل رنگ می شود.

وی همچنین از خدمات و زحمات جناب آقای دکتر قدردانی کرد. همتی رئیس سابق جمعیت هلال احمر گفت: دکتر همتی تلاش زیادی کرد تا فعالیت های هلال احمر به بهترین شکل ممکن انجام شود و به مردم خدمت کند.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: با سلام خدمت تمامی اعضای جمعیت هلال احمر؛ امدادگران، داوطلبان و جوانانی را که در شرایط سخت و با روحیه جهادی و بدون مزد و توقع خدمت به مردم حضور دارند به اقصی نقاط ایران بیاورید.

تدوین برنامه 5 ساله هلال احمر با تاکید بر 4 رکن

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تدوین برنامه 5 ساله این جمعیت گفت: این برنامه با محوریت 4 منطقه امداد و نجات در حوادث با تاکید ویژه بر اعلام مرحله دوم انقلاب به دلیل ظرفیت بالای هلال احمر در این زمینه، مسائل اقتصادی، پزشکی و لجستیکی است. حوزه بین المللی متمرکز خواهد بود. امداد و نجات وظیفه اصلی هلال احمر است. در بیانیه مرحله دوم انقلاب، دوستان باید آنقدر سرعت کار را افزایش دهند تا اعتماد مردم و سایر نهادها را جلب کنند. در زمینه های مالی، پزشکی و تدارکات پزشکی برای بهبود روند کار باید از همه اعضا از جوان ترین امدادگر و داوطلب گرفته تا بالاترین مقام کمک خواست. در عرصه بین‌المللی باید قوی‌تر، رنگارنگ‌تر و درخشان‌تر از گذشته برویم و در انجمن به خودمان نشان دهیم. همچنین باید همکاری های چندجانبه را با سایر کشورها گسترش دهیم.

از توانایی رهبری زنان در سطوح مختلف بهره ببرید

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه تاکید کرد: کار جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی انجام می شود، انتظار دارم فعالیت های جمعیت بدون توجه به شرایط با بالاترین کیفیت انجام شود. ما باید روشنگر سخنان مقدس رهبر انقلاب باشیم و بر اساس بیانات مرحله دوم انقلاب، نیروهای مؤمن، جوان و انقلابی را برای آینده کشور به حرکت درآوریم و تربیت کنیم.

کولیوند گفت: انتصابات از درون جمعیت و از اعضای جوان تعیین می شود، بنابراین در هلال احمر همیشه شادابی و جوانی وجود دارد. از ظرفیت رهبری خواهران نیز باید استفاده شود و با نگاه مثبت و جدی به خواهران می توانیم این ظرفیت را ارتقا دهیم.

تقویت ارتباط و تعامل با دستگاه های شریک

کولیوند همچنین بر لزوم گسترش و تقویت ارتباطات و تعامل بین مدیران جامعه و دستگاه های همکار تاکید کرد و افزود: ارتباط با سایر دستگاه ها اعم از آموزش و پرورش، نظامی و انتظامی، بسیج و … باید حفظ شود. همکاری های مشترک را به طور منظم گسترش دهید.

وی همچنین با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت ها در هلال احمر استفاده شود، افزود: منابع نیرو در هلال احمر فراوان است و باید از همه منابع نیرو به طور کامل استفاده شود. سرمایه اصلی و منبع قدرت در هلال احمر نیروهای مردمی و داوطلبان و خیرین هستند.

در ادامه این ویدئو کنفرانس، مدیران سازمان های امدادی و جوانان هلال احمر گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند. همچنین مدیران عامل استان های هرمزگان و خوزستان روند خدمات رسانی به زلزله زدگان بندرعباس و اندیکا را تشریح کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا