استان ها

رتبه نخست هلال‌احمر گیلان در حوزه امداد و نجات و راه‌اندازی خانه‌های هلال

به گزارش خبرگزاری یومیر از گیلان؛ سیاوش غلامی ، مدیر اجرایی جمعیت هلال احمر استان گیلان ، امروز قبل از خطبه نماز جمعه با بیان اینکه هفته هلال احمر از 6 تا 7 ماه مه ثبت شده است ، گفت: از جمله مانورهای مجازی و رهبری. “بحران و برنامه نیابتی برای بازدید سالمندان و پیشکسوتان در این هفته اجرا شدند.

غلامی گفت: ایران یکی از ده کشور برتر این فاجعه است و گیلان یکی از پنج استان برتر کشور است. آنها با دیگران خدمت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه هلال احمر گیلان 18 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد ، افزود: ما خدمات خود را براساس قرب الهی مشاهده کردیم و یک سازمان غیردولتی و غیرانتفاعی هستیم . شهید بابک نوری هریس ، به احترام گیلان ، یکی از شهداست. “وی مدافع حرم گیلان و از شهدای هلال احمر گیلان است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در زمینه اورژانس و امداد و نجات هلال احمر ، گیلان از نظر تیم های واکنش سریع رتبه اول کشور را داشت ، گفت: و کیفیتی در این زمینه برای گیلان حاصل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه بیش از 27 پایگاه امداد و نجات و 16 واحد و یک هلی کوپتر برای خدمات رسانی به مردم در حوادث در سطح استان داریم ، گفت: سال گذشته توانستیم یک شافت ذخیره اضطراری ایجاد کنیم برای شهر کمتر برخوردار و هفته آینده علاوه بر انبار امداد فومن ، ممکن است دو پروژه دیگر با حضور جمعیت هلال احمر افتتاح شود.

غلامی با اشاره به آیه 32 در سوره مائده گفت: ما یاران بر اساس این آیه خدمات خود را به طور داوطلبانه به شما برای مردم راهنمای مردم دانسته ایم.

وی با بیان اینکه آموزش همگانی یکی از وظایف هلال احمر است ، افزود: سال گذشته بیش از پنج میلیارد تومان کمک برای مردم استان گیلان در زمینه دارو و خدمات درمانی و حمایتی جمع آوری شد و اکنون این امکان فراهم شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به تأسیس بانک امانت در گیلان گفت: بانک آماناتی را در 16 شعبه راه اندازی کرده ایم تا کسانی که به امکانات اکسیژن نیاز دارند از ما وام بگیرند و با این حال چیزی گرفته نمی شود.

677

33

دکمه بازگشت به بالا