حوادث

امداد و نجات پیشانی جمعیت هلال احمر است

یومیر/ گلستان رئیس جمعیت هلال احمر استان گلستان رسالت و محور اصلی این جمعیت را امداد و نجات عنوان کرد.

قاسم غریب آبادی ظهر امروز در مراسم تکریم و معرفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان که با حضور معاون جمعیت هلال احمر و معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر یک سازمان بشردوستانه است. او در اذهان مردم به لطف و علاقه به کار معروف است. وی گفت: بسیار خوشحال و مفتخرم که در جمع نیروهای پرتلاش و فداکار جمعیت هلال احمر توفیق خدمت می کنم.

وی گفت: آمادگی گسترده برای رویدادها از وظایف ذاتی جمعیت هلال احمر است.

رئیس جمعیت هلال احمر استان گلستان با تاکید بر اینکه آمادگی میدانی قبل، حین و بعد از بحران بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: تعهد ما حفظ آمادگی چند جانبه به ویژه در حوزه پیشگیری است تا حداقل ممکن را موجب شود. به مردم آسیب برساند.»

غریب آبادی با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات خوبی در جمعیت هلال احمر استان گلستان انجام شده است، ادامه داد: تلاش خواهیم کرد با همکاری همه همکاران در فضایی آرام ادامه دهیم و از همه توانمندی ها و همچنین امکانات جدید بهره مند شویم. ” ایجاد کنید.

وی هدف همه مدیران و مسئولان را راه اندازی نظام و تحقق منویات مدیران ارشد دانست و گفت: در وظایف ساختاری و اداری وظیفه و هدف ما اجرای دقیق سیاست های یک دولت مقتدر و مردمی است. “

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا