حوادث

پیوستن صنوف به مرکز هشدار الکترونیک اجباری می شود؟

رئیس پلیس عمده پیشگیری در تهران اعلام کرد که امکان شرکت کلاسها در سیستم مرکز هشدار الکترونیکی وجود دارد.

به گزارش یومیر ، برای چندین سال ، سیستم ماها ، بر اساس حروف اول سه جمله مرکز هشدار الکترونیکی ، راه اندازی شده است. سیستمی که مکان های مختلف از جمله تجاری ، اداری و حتی مسکونی را به مراکز اجرای قانون متصل می کند و در صورت بروز حوادث امنیتی مانند سرقت و … پلیس را مطلع می کند.

با این حال ، استفاده از این سیستم مطابق انتظار نبوده و تعداد قابل توجهی از مکان ها ، به ویژه محل های تجاری و اداری ، هنوز به آن ملحق نشده اند. این موضوع توسط رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ توضیح داده شد و وی از صاحبان مشاغل خواست تا به سیستم بپیوندند.

سرهنگ جلیل استعداد در گفتگو با یومیر ، وی درباره این سیستم گفت: “سیستم Maha سیستم بسیار خوبی است که توصیه می کنم از آن در مراکز تجاری ، اداری ، مغازه ها و حتی خانه ها استفاده شود.”

وی با بیان اینکه این سیستم ارتباط مستقیمی با مراکز اجرای قانون دارد گفت: “ضمانت اجرایی ماها بسیار زیاد است و در صورت گزارش مظنونین و پرونده های جنایی از جمله سرقت و غیره ، افسران به محض حضور در محل حضور خواهند داشت. ممکن و یک سری اقدامات. ” انجام دادن.

وقف گفت که پلیس وظیفه خود می داند که در مورد کلیه پرونده های جنایی و سرقت ها رسیدگی کند ، اما مشکل این است که در برخی موارد مالکان از سرقت اموال خود مطلع می شوند و با پلیس تماس می گیرند ، اما با کمک حتی مالک یا مجری در در عوض ، پرونده بلافاصله به پلیس گزارش می شود.

رئیس پلیس پیشگیری عمده تهران ، با بیان اینکه استفاده از چنین سیستم هایی عملکرد پیشگیرانه ای نیز دارد ، گفت: سارقان و مجرمان فرصتی نمی روند که خطر بالایی برای آنها باشد و استفاده از این سیستم همچنین خطر سرقت و جنایات دیگر را برای مجرمان افزایش می دهد. ” آنها همچنین نقش پیشگیرانه دارند.

او در مورد نحوه استفاده از این سیستم صحبت کرد؟ وی گفت مراكزی كه این خدمات را ارائه می دهند شناخته شده است و شهروندان می توانند در صورت تماس با پلیس یا مراجعه به دفاتر پلیس از نحوه و شرایط استفاده از این خدمات مطلع شوند.

همچنین هدیه ای مبنی بر اینکه آیا استفاده از چنین سیستم هایی می تواند برای برخی مشاغل و مشاغل پرخطر اجباری شود نیز گفت: “در بحث تجارت ممکن است استفاده از این سیستم اجباری باشد ، اما در مورد خانه ها ، همه خانه ها ممکن نیست به این سیستم نیاز داریم. ” متصل شدن البته پیشنهاد ما این است که شهروندان از این سیستم استفاده کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا