حوادث

هشدار پلیس در مورد ایمنی کیف پول‌های ارز دیجیتال

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا بر لزوم توجه به امنیت کیف پول ارزهای دیجیتال تاکید کرد.

سرهنگ علی رجبی در گفت وگو با یومیر، گفت: ورود عجولانه به عرصه خرید و فروش ارزهای دیجیتال بدون دانش فنی می تواند سرمایه کاربران را به خطر بیندازد. بنابراین کاربران و فعالان این حوزه باید قبل از ورود به این فضا اطلاعاتی داشته باشند.» او گفت. خودتان را در این موضوع کامل کنید و با دانش کافی وارد این فضا شوید.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان نباید افراد با اطلاعات اندک وارد این اتاق شوند و یا به اطلاعات افراد غیر موثق اتکا کنند، گفت: و از راهنمایی های متعدد متخصص و مورد اعتماد در این زمینه استفاده کنید.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا با معرفی ژتون‌ها و کلاهبرداری‌های بی‌ارزش از سوی کاربران، افزایش خطر انسداد دارایی‌های کاربران ایرانی به‌عنوان احراز هویت و هدایت آن‌ها به صرافی‌های جعلی و غیر واقعی، از جمله عواقب و خطرات آن. وی با بیان اینکه اطلاعاتی در زمینه رمز ارز دارد، گفت: کاربرانی که قصد ورود به این حوزه را دارند باید اطلاعات کاملی از نحوه خرید و فروش در این بستر داشته باشند.

رجبی ادامه داد: در گام بعدی لازم است کاربران بدون توجه به تبلیغات اغواکننده به فعالیت خود ادامه دهند و امنیت کیف پول الکترونیکی خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا