عمومی

واکنش جهانپور به اظهارات زالی: کم‌لطفی است

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، ساعاتی پس از اظهارات بی سابقه علیرضا زالی ، رئیس عملیات ستاد مرکزی کرونا در تهران ، در مورد کمبود سهام و عدم واردات مناسب واکسن های کرونا ، گفت که برخی از آنها داده شده است. خدمات دیپلماسی و واکسن های داخلی. وی گفت: ما حدود 15 روز فرصت داریم تا واکسن کرونا را ذخیره کنیم.

به گزارش یومیر ، به نقل از صداوسیما ، کیانوش جهانپور اظهار داشت: مقداری مهربانی و کم لطفی از طریق دیپلماسی و تولید واکسن اتفاق می افتد. فرایند واکسیناسیون ، علاوه بر تلاش همکاران ما در سیستم بهداشتی ، مطمئناً ناشی از تلاش بسیاری از عزیزان است.

وی افزود: دستگاه دیپلماسی در فرآیند تامین واکسیناسیون پیشرو بوده است. نمایندگان جمهوری اسلامی و سفیران ایران در کشورهایی مانند ژاپن ، روسیه ، چین و کوبا کار کرده اند و امروز نتیجه آن منجر به روند مداوم تحویل واکسن کرونا شده است.

جهانپور همچنین اظهار داشت: بیش از 20 درصد از جمعیت هدف ما حداقل اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی افزود: بر خلاف برخی شایعات ، ما عرضه مناسبی از واکسن ها را داریم و اکنون حدود 15 روز ذخیره واکسن کرونا داریم. روند ارسال واکسن از منابع خارجی و داخلی مستمر است. انتظار می رود ترتیبی برای بیش از 120 میلیون دوز واکسن وارداتی اجرا شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت همچنین اظهار داشت: ظرفیت تولید داخلی هفته به هفته در حال افزایش است و بخشی از نیازهای ما تحت پوشش واکسن های داخلی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا