ورزشی

هاشمیان: امیدوارم جلوی الجزایر نقاط ضعف و قوتمان را بشناسیم

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که این تیم ضمن کسب نتایج لازم، نقاط قوت و ضعف خود را در دیدار مقابل الجزایر شناسایی کند.

به گزارش یومیر، وحید هاشمیان، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک روز قبل از بازی دوستانه با الجزایر در قطر گفت: همانطور که می دانید اردوی ما از چند روز پیش آغاز شد. به دلایل غیر ورزشی سفر ما به کانادا و بازی با این کشور و اکوادور متاسفانه امکان پذیر نشد.

وی ادامه داد: بدیهی است بازیکنان پس از پایان فصل دچار خستگی جسمی و روحی هستند. خوشبختانه بازیکنان در تمرینات چند روز اخیر بسیار با انگیزه بوده اند و کار خود را به خوبی انجام داده اند. آقا اسکوچیچ و کادرفنی نیز توانستند برخی از کارهای تاکتیکی و اهدافی که برای آینده کمپ دارند را انجام دهند. البته ما نتوانستیم یک بازی دوستانه مقابل یکی از هوادارانمان انجام دهیم.

سرمربی ایرانی درباره دیدار مقابل الجزایر گفت: فردا (یکشنبه) به مصاف الجزایر خواهیم رفت. الجزایر یکی از تیم های خوب و قدرتمند آفریقاست. بازیکنان بسیار خوبی دارد. ما این تیم را آنالیز کردیم. ما نقاط قوت و ضعف این تیم را می دانیم. البته دو سه بازیکن این تیم در این دیدار حضور ندارند. از آنجایی که هیچ یک از بازیکنانمان را به دلیل مصدومیت یا مشکل در کنار خود نداریم.

هاشمیان یادآور شد: امیدوارم بازی فردا برای ما بازی بسیار فنی باشد و بتوانیم نقاط ضعف و قوت خود را فراتر از نتیجه بیشتر بدانیم و امیدوارم در اردوی بعدی انجام شود و مرحله نهایی آماده سازی مان انجام شود. ” قبل از جام جهانی می‌توانیم حریفان خیلی خوبی داشته باشیم و رقبایمان هم مثل تیم‌های گروه ما هستند. در پایان برای ملت ایران در سراسر جهان آرزوی سلامتی و روزهای خوب دارم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا