حوادث

نیاز زلزله زدگان سی سخت و شهرستان دنا چیست؟

نیاز به زلزله زدگان در سی سخت و شهر دنا چیست؟

یومیر / کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زلزله زدگان در شهرستان دنا و شهرستان سی سخت به تجهیزات از جمله اجاق گاز ، بخاری ، پتو ، مبلمان ، فرش ، مواد غذایی ، کیت های بهداشتی و سرپناه احتیاج دارند.

سید امان الله جهان بین در گفت وگو با یومیر افزود: 40 تیم هلال احمر به زلزله زدگان منطقه زلزله زده دنا به ویژه در شهر سی سخت خدمات ارائه می دهند. تیم هایی از استان های خاص فارس ، اصفهان ، خوزستان و چهارمحال و بختیاری نیز به کمک ما آمده اند.
وی اظهار داشت: تاکنون 3011 چادر ، 6644 کیلوگرم نایلون ، 945 پتو ، 70 پتو ، 1965 ، بسته 72 ساعته غذا ، 90 سوپاپ ، 124 بخاری برقی و اشیا objects بیولوژیکی بین 30 زلزله زده توزیع شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم و خیرین می توانند پول نقد خود را به شماره حساب 5223522319 (شماره کارت 61043372828508038) نزد بانک ملت از طریق حساب هلال احمر اهدا کننده کهگیلویه به زلزله زدگان شهرستان دنا شهرستان سی سخت اهدا کنند. .
جهان بین گفت: اجاق گاز ، بخاری ، پتو ، موکت ، غذا ، لوازم خانگی ، سرپناه ، سرویس بهداشتی و بخاری از نیازهای اصلی مردم زلزله زده است.
وی در ادامه گفت: وظیفه هلال احمر تهیه چادر ، اسکان و کمک های اضطراری به آسیب دیدگان زلزله است ، با توجه به اینکه دمای هوا در سی سخت برای شهر دنا سرد است ، پناهگاه زلزله زدگان تا خانه آنها است ساخته شده اند. مناسبتر است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ارائه خدمات بهتر شهرستان سی سخت به 9 محله تقسیم شده و تیم هایی از نیروهای هلال احمر ، سپاه ، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی برای توزیع محصولات امدادی و ارائه خدمات تشکیل شده است. از جمله چادرهایی که خانه به خانه به مردم تحویل داده می شود.
جهانبین از مردم زلزله زده خواست تا در مقابل هلال احمر و خدمات امدادرسانی به زلزله جمع نشوند ، زیرا جمع آوری آنها روند ارائه خدمات و امداد رسانی اضطراری را کند می کند.
وی با تشکر از مردم نوع دوست دنا و سی سخت که نوع دوستی خود را در گذشته نشان داده اند ، گفت: “آنها باید با هلال احمر و سایر خدمات امداد رسانی به زلزله برای کمک به آنها همکاری کنند.”
مدیر جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما تا جایی که لازم باشد در کنار مردم هستیم و از هیچ تلاشی برای توزیع وسایل و چادرهای موردنیاز دریغ نمی کنیم.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا