استان ها

راه اندازی قرارگاه سردار شهید سیاح طاهری آبادان برای کمک به زلزله زدگان اندیکا

به گزارش خبرنگار یومیر از آبادان ؛ فرماندار ویژه شهرستان آبادان عصر امروز در جلسه این اردو که با حضور سرهنگ احمدی مسئول ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبادان ، تمیمیان معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند ، بچاری ، سرپرست شهرداری آبادان و برخی از رهبران دیگر در مدیریت شهری. فرمانداری برگزار شد ، وی گفت: در شمال خوزستان و به ویژه در شهر اندیکا و روستاهای اطراف آن ، تعدادی از هم استانی های ساده و پرتلاش از زلزله آسیب دیده اند. عزیزانی که در خانه های سنگی زندگی می کنند و تمام دارایی خود از جمله محل سکونت خود را از دست داده اند و اکنون به کمک نیاز دارند.

سید زین العابدین موسوی؛ وی با تاکید بر اینکه وظیفه ماست که برای کمک به بیش از 110 روستای زلزله زده بشتابیم ، گفت: آنها تسلیم می شوند.

وی افزود: به همین منظور در آبادان و همراه با حوزه مقاومت بسیج شهرستان و ستاد بازسازی عتبات عالیات ، اردویی را برای سردار شهید سیاح طاهری برپا کرده ایم تا بتوانیم همکاری کنیم. با تمام دستگاه های اجرایی در منطقه. “تمرکز بر منطقه زلزله زده.

وی سرهنگ شاپور احمدی ، مسئول ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان را جانشین این اردو معرفی کرد و تصریح کرد: بسیج و سپاه با استفاده از ستاد عتبات عالیات ، کمک های نقدی داوطلبانه و غیرنقدی کارکنان دستگاه های اجرایی را جمع آوری می کنند. هیئت ها و آژانس ها. “

فرماندار ویژه شهرستان آبادان نیازهای اولیه زلزله زدگان را یادآور شد: ورق فلزی ، سیمان ، لوله ، تانکرهای آب ، پوشاک ، شمع پخت و پز ، ظروف یکبار مصرف و غذا که نیاز اصلی مردم روستاهای زلزله زده است.

موسوی ؛ وی گفت: تصمیم ما این است که این کمک ها را به صورت متمرکز به حساب بسیج ساختمان و ستاد عتبات عالیات منتقل کنیم.

وی افزود: به منظور مدیریت بهتر این کمک ها ، کمیته های تجاری بیشتری مانند سوخت حمل و نقل ، تغذیه قبیله ای ، مهندسی و روابط عمومی تشکیل شد و دستگاه های مربوطه با حضور در این کمیته ها می توانند کمک های تخصصی تری به جمع آوری و اعزام قربانیان زلزله ارائه دهند. به

48

دکمه بازگشت به بالا