ورزشی

نویدکیا: خوش‌شانسیم که باید با صنعت نفت بازی کنیم

سرمربی سپاهان معتقد است دیدار آبادان در آستانه لیگ قهرمانان آسیا به آمادگی بیشتر تیمش کمک می کند.

به گزارش یومیر، صنعت نفت آبادان و سپاهان فردا (جمعه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم خواهند رفت. محرم نویدکیا سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی گفت: با توجه به اینکه همیشه از بازی های صنعت نفت لذت می برم قطعا بازی بسیار سختی خواهیم داشت. فکر می کنم فرهنگ فوتبال خوزستان روی این تیم حفظ شده و با فوتبال تکنیکی خود ساختار فوتبال خوزستان را حفظ می کنند.

وی افزود: شاید در ابتدای فصل این افراد معدودی بودند که فکر می کردند آقای منصوریان نتایج خوبی در این تیم کسب می کند اما تیم را تغییر دادند و فوتبال خوبی ارائه می دهند. به همین دلیل است که می دانیم مبارزه سختی داریم. بازی در آبادان سخت است. ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. فکر می کنم خوش شانس بودیم که با صنعت نفت بازی کردیم، چون بعد از این بازی برای لیگ قهرمانان آسیا به عربستان می رویم. این به ما کمک می کند زیرا آبادان از نظر شرایط آب و هوایی به عربستان نزدیک است.

سرمربی سپاهان ادامه داد: امیدوارم مبارزه خوبی از آب در بیاید. چون هر دو تیم فوتبال خوب بازی می کنند امیدوارم بازی خوبی باشد و جدا از هواداران از نتیجه لذت ببرند. خیلی خوشحالم که به آبادان آمدم چون دوستان خوبی دارم و هر سال به این شهر می آیم.

نویدکیا در مورد بازگشت نورافکن پس از حضور در دو بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی و لبنان گفت: دیروز بهبود یافت و امروز به او اجازه دادیم کمی تمرین کند. فکر نمی کنم مشکلی در بازی وجود داشته باشد. الان بازیکنان حرفه ای ترند و آمادگی خوبی دارند اما با توجه به پرواز سنگینی که دارد اگر خسته باشد به او استراحت می دهیم.

وی درباره اضافه شدن مارتینز، سرمربی سابق تاتنهام، زنیت و اسپورتینگ به کادر فنی سپاهان توضیح داد: آقای مرزبان و کریمی دیگر در جمع من نیستند و در آینده در مورد آنها صحبت خواهم کرد. دوست داشتم آنها همکار من باشند، اما نتوانستم. ما به کسی نیاز داشتیم که به ما کمک کند. خیلی ها به من معرفی شدند اما فردی که انتخاب کردم تجربه زیادی دارد و در تاتنهام، لیسبون و براگا و حتی تیم ملی عربستان کار کرده است. من فکر می کنم تجربه او به ما کمک می کند. او به تازگی به ما اضافه شده است و باید تیم را بشناسد اما می تواند به ما کمک کند.

سرمربی سپاهان در نهایت درباره غیبت تیمش گفت: غیبت خاصی نداریم. ما نه تنها روی جلال علی محمدی ریسک کردیم و به همین دلیل او با ما به آبادان نیامد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا