ورزشی

نویدکیا: به انرژی جدید در سپاهان نیاز است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان چهارشنبه شب پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل ذوب آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر و در نشست خبری پس از بازی گفت: ذوب آهن علاقه مند بود. داشتن ساختار دفاعی خوب حتی تساوی در این دیدار برای آنها قابل قبول بود. سعی کردیم تا حد امکان از فضاهای ایجاد شده استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول موقعیت هایی نیم و ما یک نیمه داشتیم و در نیمه دوم سعی کردیم به چرخش توپ و فشار بیشتری برسیم و توپ را از هافبک ها و خط دفاعی حریف بگیریم. ما دو یا سه موقعیت فوق العاده خوب داشتیم و دیگر نمی دانم چه بگویم. وقتی توپ ها از فاصله 10 متری یا پنج متری گل نمی شوند، من نمی توانم کاری انجام دهم. دارم فکر می کنم و برنامه ریزی می کنم اما این وضعیت برایم سوال برانگیز است و وضعیت خوبی نیست.

سرمربی سپاهان افزود: می دانم هواداران ناراحت هستند، من هم متاسفم. از روزی که وارد باشگاه شدم سعی کردم ساختار و روند خوب و ثابتی در فاز دفاعی و هجومی داشته باشم و فوتبال خوبی ارائه دهم. متاسفانه نتایج ما راهی برای دفاع از بازی خودم و تیمم نیست و باید قبول کنیم که نتیجه لازم است و نتیجه خوبی نداشتیم. امیدوارم باشگاه تصمیم خوبی بگیرد، فکر می کنم از این به بعد انرژی جدیدی در تیم لازم است.

نویدکیا تاکید کرد: امیدوارم باشگاه قبول کند و اجازه جدایی بدهد و یک نفر دیگر به تیم اضافه شود. برایم سخت است چون به دلیل مشکلات مالی یا رزومه به سپاهان نیامده ام. لطفاً اجازه دهید همه کسانی که به باشگاه پیوستند اجازه دهند شرایط تیم تثبیت شود. این تیم سال هاست که شرایط خوبی ندارد و اول از همه باید پایدار باشد و هر سال بتواند جزو سه تیم برتر باشد و در جام باشگاه های آسیا شرکت کند و بعد قهرمان شود.

وی گفت: تیم سپاهان همیشه حق دارد برای قهرمانی بجنگد اما فشار روی بازیکن و کادر فنی نباید زیاد باشد. امیدوارم هرکسی بیاید به باشگاه و هواداران این فرصت را بدهد که با ثبات کارشان را ارائه کنند. اگر باشگاه جزو چهار تیم برتر باشد، به مرور زمان قهرمانی خواهد شد.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه از همه کسانی که در 49 هفته حضورم در سپاهان به من کمک کردند تشکر می کنم، افزود: باید با آقای عظیمیان مدیرعامل سابق و آقای عظیمیان منصف باشیم. طیبنیااز مدیر فعلی کارخانه برای حمایت از من تشکر می کنم. تشکر از هیئت مدیره و آقای ساکت که به عنوان یک برادر بزرگتر در کنار من بودند. من می خواستم تا جایی که می خواستم به تیم کمک کنم اما حالا باید یک نفر جدید به تیم اضافه کنم و سپاهان بهتر عمل کند.

نویدکیا تصریح کرد: برای اینکه آن هواداران را ببینم خیلی زیاد ناراحت شدن و آزرده شدن سخت است. شاید خیلی ها بگویند تیم سوم در جدول است و 11 مسابقه باقی مانده است و اگر طبق قراردادتان سهمیه بگیرید یعنی کارت را درست کرده اید اما واقعیت این است که هواداران از من خسته شده اند. من عمرم را در این باشگاه گذراندم. احساس آزار و اذیت هواداران برای من غیر قابل تحمل است. امیدوارم باشگاه مسیر خوبی را انتخاب کند و هواداران از آن حمایت کنند.

او گفت: باشگاه، هیئت مدیره و هواداران هیچ وقت به من فشار نمی آوردند و من به خودم فشار می آوردم. تحمل اینکه هواداران از تیم خسته شده اند برایم سخت است. دنبال بهانه نیستم و همه چیز خوب بود، تیم نتیجه می‌خواهد، اینکه من بازیکن این تیم بودم و هواداران من را دوست نداشتند. واقعا فکر می کردم دارم به تیم کمک می کنم، اما هواداران ناراحت هستند، ممکن است به من فشار نیاورند، اما همگام شدن با هواداران برایم سخت است.

دکمه بازگشت به بالا