عمومی

نقش منافقین در اشغال کنگره آمریکا

حضور اعضا و هواداران سازمان های منافق و سلطنت طلب در جریان اشغال کنگره نشان می دهد که دولت ترامپ قصد داشت با برنامه ریزی قبلی و استفاده از گروه های تروریستی هرج و مرج و التهاب را در ایالات متحده ایجاد کند.
دکتر. آبشناس می نویسد: «صبح حادثه ، برخی از تصاویر حضور این افراد با پرچم های رسمی آنها در تظاهرات در رسانه های مختلف منتشر شد ، اما حتی من که بیش از سی و پنج سال در رسانه ها کار کرده ام ، باور نکردم. اینکه این تصاویر واقعیت دارند و فکر کردم شاید این تصاویر جعلی باشد. اما در طول روز ، تماسهای زیادی از دوستان خبرنگارم در ایالات متحده دریافت کردم ، همه آنها اصرار داشتند که مجموعه های معروف سازمان مجاهدین خلق و سلطنت طلبان ، که تصاویر آنها معمولاً در تظاهرات علیه مقامات ایرانی که به نیویورک سفر می کردند ، منتشر می شد ، نیز منتشر شد. ، در تظاهرات شرکت کرد. این روزنامه نگاران که در صحنه حضور داشتند و برخی از آنها اخبار ایران را نیز پوشش می دهند و من از طریق آنها آنها را می شناسم ، تأکید کردند که حتی اگر این افراد پرچم های رسمی سازمانی خود را ندارند ، آنها چنان مشهور بودند که همه “آنها می دانستند. “

نویسنده برای غلبه بر تردیدهای خود در مورد ضدانقلاب ، برای مصاحبه با یکی از دوستان رسانه ای خود به مقاله مراجعه می کند و در نهایت صحت خبر تأیید می شود. دکتر. آبشناس در این زمینه می نویسد:
“من مدتی تردید کردم ، اما پنجشنبه شب مصاحبه ای با آقای منصور فرهنگ در یکی از رسانه های ضد ایرانی ایرانی که وی نیز آن را تأیید کرد. “روزنامه نگاران آمریكایی می توانند در شناسایی این افراد اشتباه كنند ، اما اگر شخصی مانند منصور فرهنگ این موضوع را تأیید كند ، روشن است كه دیگر هیچ شكی در این مورد وجود ندارد.”

حضور منافقین و سایر اعضای ضد انقلاب در تظاهرات به نفع دولت ترامپ حاکی از آن است که عربستان سعودی و اسرائیل نه تنها در این گروه تروریستی برای بی ثبات سازی ایران یا غرب آسیا بلکه به عنوان ستون پنجم در داخل آمریکا سرمایه گذاری کرده اند. آنها همچنین به سود ارباب خود کار می کنند. منافقین و سلطنت طلبان که شکست ترامپ را نوعی شکست برای خود دانسته اند ، با برنامه ریزی قبلی در تشویق مردم به اشغال کنگره نقش داشته اند.

آقای. عماد آبشناس به نکته دیگری در این زمینه اشاره می کند و می نویسد:
“بلافاصله سخنان چند روزنامه نگار سعودی را به یاد آوردم ، دو نفر از آنها سردبیر نشریات معروف سعودی هستند. ما چند روز پیش جداگانه صحبت کردیم و هر دو ویراستار اصرار داشتند که آقای جراد کوشنر ، داماد ترامپ ، در سفر اخیر خود به ایالات متحده مبالغ زیادی دلار نقدی از عربستان سعودی به آمریکا برده بود. این پول برای فریب ترامپ برای حمله به ایران است. اما با کنار هم قرار دادن معماها ، می توان استنباط کرد که پول ممکن است برای چیز دیگری بوده باشد. و به من رسید ، آیا این بدان معناست که آقای کوشنر برای ایجاد شورش در ایالات متحده به این پول احتیاج داشت و عربستان سعودی آن را به او داد؟ “هیچ راز نیست که عربستان سعودی و اسرائیل سرمایه گذاری زیادی در ترامپ انجام داده و امید زیادی به دوره بعدی ریاست جمهوری ترامپ داشته و با شکست انتخاباتی خود ضربه سنگینی را متحمل شده اند.”

تردیدی نیست که اعضای سازمان منافقین دست نشانده و مزدور از عربستان هستند و حتی سابقه ارتباط این گروه با رژیم صهیونیستی وجود دارد. به نظر می رسد این گروهها با اصرار عربستان سعودی و چراغ سبز اسرائیل در حمله به كنگره نقش داشته اند و احتمالاً در صف اول تشویق مردم برای ورود به ساختمان بوده اند.
مسعود خدابنده ، عضو سابق کمیته مرکزی منافقین ، در مصاحبه مفصلی با مرکز اسناد انقلاب اسلامی در تاریخ 12 مه 2016 ، در مورد نحوه تأمین بودجه این سازمان گفت:
“همانطور که می دانید بخشی از هزینه جنگ صدام با ایران توسط عربستان سعودی (البته با تأیید ایالات متحده) و بعضاً توسط کویت یا سایر شیوخ پرداخت شده است. سهم مجاهدین از بودجه بخشی از همین بودجه بود ، با سهم صدام به دلار (از طریق پولشویی از طریق موسسات خیریه ای که آنها با عنوان ایدز ایران در لندن تأسیس کردند) و بخشی به دینار (جایی که بعداً سوابق مخفی صدام مخابرات و تأمین اسکناس و توسعه آن منتشر شد ) تا اینکه روابط صدام با ایالات متحده و غرب با حمله به کویت و اولین جنگ خلیج فارس آغاز شد. به یاد دارم که روابط رجوی و عربستان در آن زمان به طور موقت صاف شد و مسعود رجوی به عربستان احضار شد (جایی که در آن زمان سفر مخفی بود ، اما بعدا فیلم و عکس به اطلاع عموم رسید). این سال ها برمی گردد و البته ملک عبدالله ولیعهد و شخص ترکی الفیصل بود. ملک عبدالله حتی گاهی مستقیماً اعمال رجوی را کنترل می کرد. در یکی از این سفرها ، من سه گاری طلا (هر کدام حدود یک تن) و بسیاری از هدایا از جمله ساعت طلای رولکس سلطنتی و سایر اقلام را به بغداد آوردم که بعداً با کمک تعدادی از بازرگانان اردنی وابسته به دربار سعودی پرداخت شد. . تغییر دین دادیم. این سازمان البته در این سه یا چهار دهه با اموالی که از اعضای خانواده سرقت می کرد ، با پولی که از خدمات تحت عنوان هزینه های کارکنان دریافت می کرد ، با پول هر یک. ساکنین آن از صدام حسین و پولی که از طریق قاچاق نفت و هزار راه غیرقانونی دیگر بدست آورده است. “یک شرکت ، یک هتل و یک پست تجاری باز کنید.”

قربان اعترافات خدابنده تأیید می کند که این سازمان منافقین سالهاست که به عنوان مزدور در ایالات متحده و عربستان سعودی در مناطق مختلف جهان به منافع این کشورها خدمت کرده و حتی از همکاری با داعش و اقدامات تروریستی در عراق و سوریه استقبال می کند. یکی از دلایلی که ایالات متحده و اروپا این گروه را از لیست گروه های تروریستی خارج کردند ، وفاداری آنها به ایالات متحده ، اسرائیل و عربستان بود.

در مقاله خود در اسپوتنیک ، آقای آبشنا در مورد دیگری با اشاره به حضور منافقین در اشغال کنگره آمریکا اظهار داشت:
“بدیهی است که طرفداران این گروه ها می توانستند هم به قانونگذاران آمریکایی و هم به رئیس جمهور منتخب هشدار دهند که آنها حضور نظامی شدیدی در آمریکا دارند و اگر دولت بعدی آمریکا روابط خود را با جمهوری اسلامی ایران بهبود بخشد ،” شورش های مختلف و اقدامات تروریستی باشد و دلیل اصلی حمل این پرچم ها رساندن آدرس طرفداران آنها است و البته آنها به ترامپ و متحدان ترامپ خود می گویند که آنها تا آخر با آنها هستند. “
س isال این است كه آیا دولت بایدن و مقامات امنیتی دولت جدید آمریكا ، كه بی تردید در جنبش های غیرمعمول منافقین و سلطنت طلبان كنگره آمریكا نقش دارند ، اجازه فعالیت مجدد این گروه تروریستی را می دهند؟ تردیدی نیست که منافقین در هر کجا که باشند به عنوان تروریست های مزدور در جهت منافع کارفرمای خود عمل خواهند کرد و دیگر از عوامل بی ثباتی در کشور نخواهند بود.

دکمه بازگشت به بالا