بین الملل

لو رفتن دروغ بزرگ نماینده آمریکایی درباره حمله به کنگره

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری پدر ، الكساندیا اوكسیو كورتز ، عضو مجلس نمایندگان آمریكا ، از ترس از دست دادن جان خود در روزهای پس از حمله به ساختمان كنگره ، بارها و بارها صحبت كرده بود.

با این حال ، طبق وب سایت فاکس نیوز ، کورتز روز حمله به کنگره در دفتر خود در ساختمانی دور از ساختمان اصلی کنگره بود.

اظهارات نماینده دموکرات ایالات متحده از مهمترین عناوین روزنامه های آمریکا از فردای حمله هواداران رئیس جمهور آمریکا “دونالد ترامپ” به ساختمان کنگره بود.

کورتز برای اولین بار از زمان حادثه در یک پیام ویدیویی گفت: “من نمی دانستم که آیا آن روز زنده می مانم یا نه.” وی چند روز بعد گفت: “می توانم بگویم که من به جایی رسیده ام که فکر می کردم می خواهم بمیرم.”

وی اخیراً درمورد نحوه پنهان شدن در پشت توالت گفت: “من فکر می کردم می خواهم بمیرم.” “من در طول زندگی ام هرگز اینقدر ساکت نبودم.”

روز چهارشنبه ، یک نماینده کنگره جمهوری خواه که دفتر وی تنها دو اتاق با دفتر کورتز فاصله دارد ، گفت شورشیان هرگز به آن قسمت از مجموعه کنگره (ساختمان کانن) حمله نکردند.

عدم حضور کورتز در ساختمان اصلی کنگره و محل حمله ترامپ ، که بارها از ترس جان خود در این حادثه بارها صحبت کرد ، انتقادات شدیدی را دریافت کرده است.

کورتز در دفاع از سخنان خود انتقادات را “دستکاری در واقعیت ها” توصیف کرد و گفت که کل مجموعه کنگره مورد حمله قرار گرفته است و برخی افراد سعی کرده اند به ساختمان هایی که دفاتر نمایندگان در آن قرار داشتند نفوذ کنند و بمب هایی نیز کار گذاشته شود. در نزدیکی آنها. …


این نقشه بخشی از مجموعه کنگره است که شامل ساختمان اصلی و دفاتر نمایندگی است


موقعیت مهاجمان در کنگره با توجه به موقعیت تلفن های همراه آنها تعیین می شود

در تاریخ 6 ژانویه 2021 ، در حالی که جلسه مشترک کنگره ایالات متحده برای پایان دادن به پیروزی “جو بایدن” در انتخابات ریاست جمهوری در حال برگزاری بود ، تعدادی از طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به آن حمله کردند. در این حملات پنج نفر از جمله یک افسر پلیس کشته و ده ها نفر زخمی شدند.

دو روز بعد ، دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (FBI) عکس هایی از طرفداران دونالد ترامپ را که روز چهارشنبه به اصرار وی برای شناسایی به ساختمان کنوانسیون حمله کردند ، منتشر کرد. ده ها عامل در این ارتباط دستگیر شدند.

علی رغم همه تنش هایی که پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 رخ داد ، سرانجام جو بایدن ساعاتی بعد به عنوان چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده سوگند یاد کرد.

انتهای پیام / ها


دکمه بازگشت به بالا