حوادث

نظارت پلیس بر رفتار اراذل و اوباش در شبکه‌های اجتماعی

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از رصد رفتار اراذل و اوباش در شبکه‌های اجتماعی خبرداد.

سرهنگ سعید راستی در گفت‌وگو با یومیر درباره فعالیت برخی از اراذل و اوباش در فضای مجازی گفت: امروزه دیگر فضای مجازی بخشی از فضای حقیقی زندگی مردم شده و کاربران تاثیرات زیادی از این فضا می‌پذیرند. از این رو این فضا نیز باید تحت کنترل و نظارت قرار داشته باشد تا امکان ارتکاب اقدامات مجرمانه در آن وجود نداشته باشد و امنیت مردم برقرار باشد. 

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی پایتخت با اشاره به فعالیت برخی از اراذل و اوباش و اشرار در فضای مجازی گفت:‌ ما در پلیس اطلاعات نیز، مجموعه ای برای رصد فضای مجازی داریم و همکاران من به صورت مجزا از پلیس فتا، فضای مجازی را رصد می‌کنند تا در صورت برخورد با هرگونه قلدرگری و اقدامات خشونت بار و مجرمانه که باعث ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان می‌شود؛ برخورد لازم را در اسرع وقت انجام دهند.

راستی با بیان اینکه تا به‌حال با چندین مورد از اقدامات مجرمانه اراذل و اوباش در فضای مجازی برخورد شده است، گفت:‌ همچنین در مواردی مشاهده شده که برخی از اراذل و اوباش اقدام به فروش سلاح سرد و گرم و … در این فضا کرده‌اند که پلیس با آنان نیز برخورد کرده است. 

وی در پایان تاکید کرد که پلیس بر رفتار و فعالیت اراذل و اوباش در شبکه‌های اجتماعی نظارت دارد و با مواردی نظیر انتشار خشونت بار، تهدید و کری‌خوانی و … از سوی این افراد برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام 

نویسنده تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا