عمومی

من هرگز نمی گویم استان و مشهد قرمز نیستند – خبرگزاری آنلاین ایران و اخبار جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ، چهل و یکم ملاقات ویروس برای محافظت و مدیریت کارمندان تاج خراسان رضوی قبل از استاندار و کارکنان برگزار شد و وضعیت جدید استان ارزیابی شد.

برای حفاظت از ویروس و مدیریت کارمندان صحبت کنید تاج در چارچوب این جلسه این ولسوالی اظهار داشت: در جلسات امروز به پایتخت پرداخته می شود تاجعمده مشکلات مطرح شده مربوط به سازماندهی و درمان داروهای غیرقانونی است که بسیاری از آنها ممکن است در این بیماری نقش داشته باشد. تاج وجود دارد

محمدحسین بحرینی افزود: برای اینکه در این افراد با اتفاق غیرمنتظره ای روبرو نشویم ، برنامه هایی برای ساماندهی و تحقیق درباره آنها تدوین شده است.

وی ادامه داد: مدیران خط فرمان مورد نظر نه تنها در محیط دفتر فکر می کنند که برای رعایت تعادل از اهمیت برخوردار هستند و از تجمع افراد در درهای اداری جلوگیری می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آماده سازی آموزش های ویژه در زمینه ویروس خبر داد تاج برای کارمندان ادارات یک مورد در جلسه ستاد مشخص شد تاج وی گفت: “دانشگاه علوم پزشکی این مسئولیت را می پذیرد تا کارکنان بتوانند به طور علمی از اصول پیشگیری و کنترل پیروی کنند.” تاج آشنا شوید

وی با اشاره به تجمع مردم در برخی آژانسها ، این موضوع را روشن كرد: در جلسه دفتر مرکزی تاج مقرر شد مسئولان بخش بهداشت از آنجا که آنها ناآگاهانه از این دفاتر بازدید می کردند ، اقدامات احتیاطی معقول و لازم را انجام دهند و در صورت عدم اقدامی در مدت 24 سال ساعت ، آنها متوقف می شوند.

بحرین با تأکید بر وضعیت جدید خراسان رضوی ، افزود: منظورم این نیست که بگویم منطقه خراسان رضوی و شهر مشهد از قرمز خارج شده اند. وقتی این را بعد از بیماری می گویم اتاق ها نبودن در مشهد ، تا امروز بیماری است اتاق ها اگر در مشهد باشد ، وضعیت قرمز است و باید انتظار فاجعه را داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأکید کرد: باید برای بدترین شرایط آماده شویم: اپیدمیولوژی آنها می گویند: “من سبز بودن را قبول ندارم و معتقدم مردم باید وضعیت التهاب را در نظر بگیرند و شرایط بهداشتی را تا به امروز رعایت کنند تا ویروس از نظر واکسیناسیون و درمان تشخیص داده شود. “

دکمه بازگشت به بالا