عمومی

مشکلات ایلام با همکاری دستگاه‌ها حل می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یومیر ،

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای روز پنجشنبه هنگام ورود به فرودگاه شهدای ایلام اظهار داشت: ایلام سرزمین مردم ولایتمدار ، متدین و غیور است که بیش از سه هزار شهید و 50 هزار شهید و رزمندگان در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده اند.

وی افزود: از ابتدا تاکنون دادگستری برای پیگیری امور قضایی و سایر موارد سفرهای استانی را در دستور کار داشته و این سفر نیز در همین راستا انجام شده است.

رئیس دادگستری تأکید کرد: مسائل و مشکلات استان بر اساس برنامه های قبلی محاسبه می شود و تلاش می شود در این سفر تصمیمات هرچه بیشتر با همکاری سایر ارگان ها برای حل مشکلات مردم گرفته شود.

حجت الاسلام اژه ای یادآور شد: همه دستگاه های متولی از جمله قوه قضائیه و مجریه و سایر نهادها وظیفه دارند برای حل مشکلات استان ایلام و تعامل سازنده با یکدیگر با یکدیگر همکاری کنند و دادگستری برای همه آماده است فعالیت در این راستا.

وی ابراز امیدواری کرد: در این راستا با تصمیم گیری مناسب برخی از مشکلات استان ایلام قابل حل است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رئیس دادگستری روز پنجشنبه به عنوان رئیس هیئت نمایندگان دادگستری از طریق فرودگاه شهدا وارد ایلام شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه استان قرار گرفت. و استاندار ایلام.

این اولین سفر استانی برای حجت الاسلام والمسلمین اژه ای از زمان انتصاب وی به عنوان رئیس قوه قضائیه است و با این تور یک روزه گروهی از معاونان قضایی از جمله دادستان و رئیس دادگستری همراه خواهد بود. دادگاه اداری.

در این سفر ، مسائل و مشکلات حقوقی و حقوقی در استان ایلام و نتایج ارزیابی تیم های خبره ای که در هفته های اخیر برای بررسی آخرین موضوعات و تهیه گزارش های کارشناسی در این استان حضور داشته اند ، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دیدار با قضات ، کارمندان و مقامات قضایی و شرکت در جلسه شورای اداری بخشی از برنامه های رئیس کل دادگستری برای بازدید از استان ایلام خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا