عمومی

مسمومیت ۳ نفر در ۲ حادثه گازگزفتگی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عباس عابدی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۲۱:۲۲ به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان اعلام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در خیابان امام خمینی – خیابان بسیج گزارش شده است، گفت: یک واحد امدادی به این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مسمومیت یک زن ۴۰ ساله در این حادثه افزود: این مصدوم به بیمارستان اشرفی خمینی شهر منتقل شد.

وی همچنین به حادثه دیگری از گازگرفتگی در اصفهان اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت 55 دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان گزارش شد.

عابدی با بیان اینکه این حادثه در پی نشت گاز از لوله شوفاژ گزارش شده است، ادامه داد: این حادثه در سمیرم – وردشت سکن عشایر – شهرک شهرک رخ داده است.

2 نفر در چادرهای عشایری سمیرم مسموم شدند

وی با اشاره به اعزام اورژانس 115 برای این حادثه تصریح کرد: در این حادثه 2 مصدوم مرد 39 ساله و زن 60 ساله بودند که به بیمارستان سیدالشهدایی سمیرم منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین به حادثه انفجار اشاره کرد آبگرمکن دیواری با اشاره به در اصفهان گفت: این حادثه نیز به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان به نشانی ساعت 2:45 بامداد

وی با بیان اینکه این حادثه در ملک شهر – خیابان مفتح رخ داد، گفت: – خیابان آرمان و ادامه داد: مرکز تماس اورژانس 115 به این حادثه انفجار اعزام شد.

عابدی گفت: در این حادثه مردی 31 ساله از ناحیه دست دچار سوختگی شد و به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) منتقل شد.ONE) منتقل شد

دکمه بازگشت به بالا