اجتماعی

مرزهای چهارگانه ایران و عراق کاملا بسته است

معاون ناجا با تأکید بر روابط مرزی خوب ایران و عراق گفت: عاشقان و زائران امام حسین (ع) نباید به مرزها بروند زیرا عراق آماده پذیرایی از زائران نیست.

به گزارش یومیر ، سردار قاسم رضایی عصر امروز وی در سفر به استان خوزستان از پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد و با مرزبانان گفتگو کرد.

جانشین ناجا در حاشیه این بازدید با بیان اینکه مرزداران مسیر رزمندگان دفاع مقدس را ادامه می دهند ، گفت: “روحیه دفاع مقدس در مرزبانان وجود دارد و آنها مرزها را با وقار و اقتدار کنترل می کنند و در حال حاضر در بهترین شرایط امنیتی در مرزها هستند.” ما داریم میریم

رضایی با اشاره به روابط مرزی خوب بین ایران و عراق گفت: ما روابط خوبی با عراق داریم و مرزنشینان نیز همکاری خوبی با مرزبانان دارند.

وی تأکید کرد: طبق اعلامیه عراق ، مرزهای کشور برای کنفرانس اربعین بسته است و از زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) می خواهیم در مصوبات ستاد مبارزه با فساد کرونا همکاری لازم را داشته باشند به مرزها بروید. “

معاون ناجا با اعلام اینکه چهار مرز کاملاً بسته است و هیچ گونه ترافیکی وجود ندارد ، اظهار داشت: سلامت مردم به ویژه زائران برای ما بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه این پناهگاه بین ایران اسلامی و کربلا بوده است ، افزود: ویروس کرونا و مشکلاتی که باعث توقف آن شده است ، گفت: “دوستان ما در عراق آماده پذیرایی از زائران نیستند و آنها را نیز قبول نخواهند کرد.” برای برگزاری این کنگره بزرگ

قائم مقام ناجا با اشاره به اینکه استان خوزستان محلی برای اراذل و اوباش نیست ، توضیح داد: همکاران ما اخبار سرقت و همچنین مبارزه با اراذل و اوباش ، قاچاقچیان اسلحه و افرادی را که قصد ایجاد اخلال را دارند با جدیت دنبال می کنند. آنها نظم عمومی هستند ، ما قاطعانه عمل می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، رضایی به شهروندان توصیه کرد که از فضای مجازی آگاهی نداشته و اخبار موثق را از طریق رسانه ملی و خبرگزاری های رسمی دریافت کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا