حوادث

ارتقای تعامل ایران و عراق دربرقراری نظم و امنیت مرزها/برخورد قاطعانه با عوامل شهادت مرزبان ناجا

فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با کلانتر مرزی دولت جمهوری عراق بر ارتقا of همکاری ایران و عراق به منظور ایجاد نظم و امنیت در مرزهای دو کشور در مراسم تشییع پیکر شهید ستوان شهید تأکید کرد ” حسین نامور ».

به گزارش یومیر سرتیپ “کاکه برای ماه رمضان احمد الداوودی” – کلانتری در مرز با دولت عراق در منطقه سلیمانیه – با سردار “احمد علی گودرزی” – فرمانده مرزی ناجا – در مرز مریوان دیدار کرد.

سردار “احمدعلی گودرزی” هدف از این بازدید مرزی را جلوگیری از حرکت غیرقانونی مجرمان و گروه های معاند در مرزها عنوان کرد و بر اهمیت توجه ویژه به این موضوع تأکید کرد.

وی در ادامه با تأکید بر سطح همکاری و تقویت روابط دوستانه و برادرانه بین مرزبانان و اجرای قوانین مرزی و امنیت پایدار در مرزهای دو کشور ، گفت: با ادامه برگزاری چنین جلساتی و ارتقا inte تعاملات دوجانبه ، دستور و امنیت می تواند برقرار شود. “او گام های موثری در مرزهای دو کشور برداشت.

در این دیدار ، طرفین در مورد ارتقا of همکاری و اجرای توافق نامه ها و پروتکل ها به مقررات مرزی بحث و تبادل نظر کردند.

با عناصر شهادت مرزبانان ناجا بسیار مهم است

گودرزی در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید ستوان شهید “حسین نامور” از شهدای اخیر در مرز استان کردستان گفت: شهادت این شهید مظلوم لیلا القدر مرز مرزی با کردستان – ولایت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) ، شهادت بزرگ و عطوفت.

وی افزود: ما امانتدار خون شهدا و راه شهدا و رزمندگانی هستیم که با عشق پا به راه عشق گذاشتند و با اهدای روح عزیز درخت اسلام را سیراب کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: پیام این شهید بزرگوار این است که ما مرزبانان با همه ترددهای غیرقانونی ، قاچاق کالا ، قانون شکنی و واردات اشیای ضد فرهنگی و تا آخرین قطره خون برای دفاع از مرز و میهن ایران اسلامی. “ما می خواهیم هزاران شهید را در خون خاموش انقلاب و جنگ تحمیلی هدیه دهیم.

گودرزی اظهار داشت: من وظیفه دارم به مرزبانان غیور اعلام کنم که همکاران من در نقطه صفر مرزی از مرزها محافظت می کنند و با عزمی راسخ از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

وی افزود: ما با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی این مزدوران و از طریق مراجع قضایی و مقامات سیاسی و امنیتی استان در حال تجزیه عاملان این جنایت خواهیم بود.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: استفاده از تاریکی شب برای ارتکاب چنین جنایات و اقدامات گسترده برای برخی از مرزنشینان مرزی قابل قبول نیست. واضح است که اگر مبارزه و شهادت مرزبانان نبود ، مطمئناً مهاجمان امنیت شهرها را به چالش می کشیدند.

گودرزی با هشدار به عناصر خودخوانده و تروریست ها گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی از ترس اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تحت رهبری رهبر عالی ».

“مصطفی شیرزادی” – امام جمعه شهر مریوان – ضمن محکومیت این جنایت ، با اشاره به جایگاه و منزلت شهید در اسلام ، گفت: امروز نه تنها خانواده محترم این شهید ، بلکه همه مسئولان و فهیم مردم شهر مریوان از این جنایت ناراحت هستند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، وی در پایان اظهار داشت: امروز ما فرزندمان برومند را دفن می كنیم و به تبهكارانی هشدار می دهیم كه با هدف قرار دادن امنیت در مرزها ، آب به آسیاب های دشمن می ریزند و به ملت و مقامات خود خیانت می كنند. به همین ترتیب ، ما تقاضای تجزیه جدی عاملان این جنایت را داریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا