اجتماعی

فرهنگ انفاق و نیکوکاری در نسل‌های سوم و چهارم انقلاب ترویج شود

یومیر/ قم مدیرکل کمیته امداد اورژانس استان قم گفت: امروز شبکه های نیکوکاری ملی و فراملی شده اند و باید تلاش کنند فرهنگ انفاق و نیکوکاری را منتقل کنند.

چهارمین همایش خادمین مرکز نیکوکاری کشور با حضور رئیس کمیته امداد، استاندار قم و جمعی از مدیران استانی و کشوری و نمایندگان 65 شهرستان در شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش یومیر، محسن مسعودیانوراد، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه خدمات مراکز نیکوکاری محلی و فراملی شده است، خاطرنشان کرد: جهان اسلام به یک قدرت بزرگ تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه هنر کمیته امداد ارزش افزودن به درآمدهای دولتی و عمومی و اثربخشی آن است، تصریح کرد: الگوی حسینی نذرواره با اقدامات هنرمندانه و ابتکاری ثابت کرد که رویدادهای آنی و آنی را می توان به رویدادهای مستمر و ماندگار تبدیل کرد.

مسعودیان راد به پیوند فرهنگی قوی نذرواره حسینی اشاره کرد و ادامه داد: احیای سبک زندگی تربیتی شهدای کربلا می تواند کمک بسیار ارزنده ای در پیشگیری از آسیب ها و چالش های اجتماعی در جامعه باشد.

مدیرکل کمیته امداد اورژانس استان قم با انتقاد و تاکید مجدد از فرهنگ فراموش شده و رو به زوال نیکوکاری و نیک خواهی در نسل جدید خاطرنشان کرد: قرار بود فرهنگ بین نسلی انفاق و احسان در نسل های سوم و چهارم انقلاب شکوفا و ترویج شود. .

وی با ابراز خرسندی از ایجاد شبکه در این نذر، افزود: این مرکز خیریه رابط 9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور خواهد بود و با شبکه سازی قیام حضرت حجت محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا