ورزشی

عزیزی: تیم‌های تنیس ایران بدون مشکل در اردن هستند/ زمان اعزام از ابتدا شنبه بود

رئیس فدراسیون تنیس گفت: تیم های ملی تنیس پسرانه و دخترانه ایران بدون هیچ مشکلی در اردن حضور دارند و خط هوایی در صدور بلیط اشتباه کرده بود.

داوود عزیزی در گفت وگو با یومیر ، در مورد زمان پرواز پسران و دختران ایرانی زیر تیم ملی 12 ساله به مسابقات اردن که به جای بعد از ظهر شب برگزار شد ، اظهار داشت: تیم های ملی در حال حاضر در اردن و سرمربیان تیم ها در جلسه فنی حضور دارند. آنها 6 ساعت فاصله داشتند و این اشتباهی بود که اپراتور بلیط هواپیما مرتکب شد و هیچ مشکل دیگری نداشت. گفته می شود که تیم های دختر و پسر قرار بود در 24 سپتامبر (2 اکتبر) پرواز کنند ، اما آنها در 25 سپتامبر (3 اکتبر) اعزام شدند ، اما این به هیچ وجه چنین نبود و از ابتدا تیم ها باید در 25 سپتامبر ارسال می شود و وارد اردن می شود. 25 سپتامبر بود.

عزیزی در پاسخ به این س ifال که آیا بلیط ها بررسی شده است یا خیر ، گفت: ما با شرکت هواپیمایی هماهنگ کرده بودیم که بلیط ها 25 سپتامبر ساعت 15 خواهد بود و تاریخ و زمان اولین رزرو که برای ما ارسال کردند درست است. خود ایرلاین متوجه اشتباه خود شد و ضمن عذرخواهی ، هزینه کامل بلیط برگشت را پذیرفت و جبران کرد. تیم ملی به جای ساعت 3 بعدازظهر شنبه ها ساعت 22 پرواز کرد و همچنان بدون هیچ مشکلی در محل حضور دارد.

وی در پاسخ به این سوال که انتظار می رود تیم بزرگسالان به گروه 3 جام دیویس صعود کند ، تاکید کرد: کادرفنی و بازیکنان در حال حاضر در اردوی کیش هستند و فدراسیون همه امکانات را فراهم کرده است و تیم در تلاش است تا بالاتر برود. گروه و باد آن مردم را شاد کنید. اعتماد ما نیز به خداست.

رئیس فدراسیون تنیس در پاسخ به س questionالی دیگر مبنی بر اینکه آیا به خاطر کیفیت کاروان اعزامی به بازی های آسیایی تلاش می کند در بازی های آسیایی شرکت کند ، گفت: من می روم و صحبت می کنم تا تنیس بتواند بخشی از کاروان اعزامی به آسیا باشد. پزشکان در هانگژو

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا