اجتماعی

عروسک “کاپی” حاصل هم فکری و همراهی تیمی کارآمد است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: “کاپی” نتیجه یک تیم همفکر و کارآمد است.

به گزارش یومیر ، صدرالدین علیپور در نشست هم اندیشی ایجاد شخصیت کپی به عنوان نمادی از سازمان مدیریت پسماند در بحث آموزش کودکان با حضور مرضیه برومند ، مربی و صدای عروسک ، اظهار داشت: تمرکز برای کشورهای پیشرفته در بحث در مورد مدیریت پسماند مسئله کاهش پسماند است. “ما همچنین قصد داریم این اتفاق بیفتد.

وی افزود: با توجه به این جایگاه ، ما برنامه جام (كاهش ضایعات) را برنامه ریزی و اجرا كردیم و سعی كردیم برای رسیدن به آن بحث های ویژه آموزشی و فرهنگی را ببینیم.

علیپور ادامه داد: عروسک خود مانند درختی طراحی شده است ، سبز است و دارای عناصر طراحی کاسه ای و بازیافتی است که باید به تدریج پرورش داده شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: “کپی نتیجه تفکر موثر و کار تیمی است و بر اساس نظرات جمعی ، ما به مدلی رسیدیم که نتیجه آن عروسک کپی است.”

علیپور با بیان اینکه طرح جام دارای شش فاز است ، افزود: برای تحقق کامل طرح جام نیاز به حضور و حمایت هنرمندان داریم و می خواهیم بسیاری از سخنان و دغدغه ها از طریق این عروسک متوجه کودکان و جوانان شود.

تأکید بر آموزش مدیریت پسماند به کودکان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند نیز در این جلسه گفت: برای برنامه ریزی و اجرای طرح کاهش پسماند ، سازمان مدیریت پسماند تصمیم گرفت از دانش تخصصی شرکت های داخلی در زمینه گرافیک استفاده کند و کارایی را افزایش دهد. فرآیندهای آموزش ، امور مربوط به سازمان.

رجایی ادامه داد: در همین راستا و با در نظر گرفتن نظرات کارشناسان مدیریت پسماند و هنر ، گرافیک و انیمیشن ، شخصیت کارتونی جدیدی به نام “کاپی” برای طراحی جام طراحی شد که در طراحی این کارتون طراحی شده است شخصیت در محیط موضوع به شخصیت با آرم جام توجه می شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت پسماند مصمم است از شخصیت های کارتونی و عروسکی در قالب سریال های انیمیشن ، کلیپ ها و برنامه های تلویزیونی و … استفاده کند تا نکات و مفاهیم مهم و کاربردی در مدیریت پسماند را به گروه آموزش ، اطلاع رسانی و ابلاغ کند. شهروندان ، به ویژه کودکان و دانشجویان.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ، مرضیه برومند ، کارگردان عروسک گردان و صداپیشه در نشست هم اندیشی خلق شخصیت “کاپی” گفت: “اگر فیلم نامه خوبی نوشته شده است ، صداپیشه حرفه ای و کارگردان خوبی انتخاب کنید. “این شخصیت را به خاطر بسپارید. جای خود را پیدا خواهد کرد.

کارگردان مجموعه عروسکی شهر موش ها با تأکید بر اینکه کار فرهنگی وقت گیر است ، گفت: “بزرگترین مشکل من با سازمان ها این است که آنها برای طولانی مدت برنامه ریزی نمی کنند و برنامه کوتاه مدت آنها یک ماه و دو ماه است.” در این مرحله امکان فرهنگ سازی یا گرفتن عنصر یا عروسک بین کودکان وجود ندارد.

وی با اشاره به شکل عروسک کپی و شباهت آن به دانه ها و گیاهان ، افزود: برای تأثیرگذاری کپی ، این شخصیت باید در میان کودکان راه برود و فضایی را باز کند تا بتواند صحبت کند.

برومند با بیان اینکه محیط زیست و کاهش تولید زباله یکی از نگرانی های من است و این موضوع را در بسیاری از فیلم هایم مطرح کرده ام ، افزود: هم بحث آموزش در این زمینه بسیار مهم است و هم تولید محتوا برای جامعه هدف اصلی کودکان است و آنها نوجوان هستند.

این مدیر تأکید کرد: مردم به آموزش نیاز دارند و این موضوع باید با استفاده از ابزارهای مختلف در آنها نهادینه شود و قطعاً ایجاد عروسک و سایر محصولات فرهنگی می تواند بسیار م effectiveثر و قابل توجه باشد.

مدیر مجموعه شیرین جم با تأکید بر اینکه کپی به طور کلی عروسک قابل قبولی است ، گفت: این عروسک باید حضور خود را با افشای مناسب و برنامه ریزی شده اعلام کند و با استفاده از تمام زمینه های موثر بتواند جای خود را باز کرده و اعلامیه های خود را گسترش دهد و الزامات.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا