استان ها

ادامه ساخت سریال 52 قسمتی کاروان عروسک‌ها در کاشان

این کار با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کاشان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کاشان ، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در حاشیه فیلمبرداری سریال 52 قسمتی کاروان عروسک در خانه تاریخی بروجردی کاشان ، اظهار داشت: مکاتبات و مذاکرات با شعبه کاشان آغاز شد. مارس گذشته اما ساخت این مجموعه به دلیل شیوع Korona به تأخیر افتاد. “

جواد دهقانی گفت: در این مجموعه عروسکی ، موضوعات اجتماعی و فرهنگی کودکان و نوجوانان و ارتباط آنها با فضای مجازی مورد بحث و تبادل نظر است. “تصویربرداری این سریال تا دو ماه آینده در شهرهای تاریخی کشور از جمله کاشان ادامه خواهد یافت.” و سریال “کاروان عروسک ها” قرار است در نیمه دوم امسال از آنتن ملی و کانال دوم تلویزیون جمهوری اسلامی ایران پخش شود. “

تهیه کننده سریال “کاروان عروسک ها” همچنین با بیان اینکه 6 عروسک در این سریال نقش بازی می کنند ، افزود: از نظر ساختاری ، این سریال بسیار جذاب است و متناسب با سلیقه کودکان و نوجوانان است.

فرشید محمودی اظهار داشت: 30 نفر در فیلمبرداری و فیلمبرداری این سریال از جمله کارگردان ، فیلمبردار ، دبیر صحنه و کارگردان شرکت دارند. “ما به تصرف فین باغ ، بازار بزرگ و سنتی این شهر و خانه بروجردی ادامه خواهیم داد.”

به گزارش آنا ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با همکاری همه جانبه و تهیه هتل در این شعبه دانشگاه در خدمت جامعه هنر است و در آینده به ارائه خدمات به جامعه هنر برای غنی سازی و تولید آثار باشکوه ادامه خواهد داد.

انتهای پیام 4103/4062

دکمه بازگشت به بالا