عمومی

عرضه برنج ایرانی در سامانه بازرگام کرمانشاه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: با راه اندازی سامانه بازرگام در استان کرمانشاه نیز در اوایل عرضه برنج هندی با قیمت مصوب هر کیسه 180 هزار تومان، هفت تن عرضه و توزیع می شد که با استقبال مردم مواجه شد. روبه معلوم شد.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت هر کیسه برنج هندی به 240 هزار تومان، برنج تایلندی تحویل داده شده است که تاکنون تنها سه تن آن تحویل داده شده است.

مدیرکل تعاون روستایی بیان کرد: از امروز 25 بهمن ماه با رایزنی های انجام شده عرضه برنج ایرانی شیرودی با قیمت تمام شده 210 هزار تومان آغاز شد. پنج کیلو معرفی و در سامانه توزیع می شود.

صفایی تصریح کرد: پیش از این به دلیل نبود مکان و انبار مناسب برای بارگیری محصولات بیشتر در سامانه بازرگام تحویل تنها دو نوع کالای اساسی در دستور کار قرار گرفت و از 11 بهمن ماه این مشکل برطرف می شود و به دنبال عرضه کالاهای متنوع تری در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: از فردا 26 بهمن ماه عرضه شکر، ماکارونی و روغن تنظیمی بازار پس از بارگیری به کالاهای موجود در سامانه تحویل می شود. بازرگام اضافه خواهد شد.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از روز گذشته برای افزودن مرغ منجمد به سامانه بازرگام مقرر شد تا چند روز آینده این کالا نیز در سامانه عرضه شود.

صفایی تاکید کرد: شهروندان باید از کالاهای عرضه شده در سامانه اطلاع داشته باشند بازرگام و برای تهیه اقلام مورد نیاز خود می توانند به این آدرس https://kermanshah.bazargam.com/Home/ مراجعه کنند.

دکمه بازگشت به بالا