استان ها

ضرورت طرح مشکلات جامعه با انتقاد‌های سازنده

امام جمعه اهر تاکید کرد؛

انتقاد صریح حجت الاسلام جواد حاجی زاده باعث بهبود امور شد و ضرورت پرداختن به مشکلات جامعه را با نقد سازنده عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار آنا از اهر، حجت الاسلام جواد حاجی زاده امام جمعه اهر در جمع اساتید و دانشجویان که همزمان با دهه بصیرت به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد. بر لزوم حل مشکلات جامعه با نقد سازنده به ویژه دانشگاهیان تاکید کرد.
وی گفت: مسئولان باید پاسخگوی نقد باشند و آستانه تحمل و انتقاد خود را بالا ببرند و انتقادشان شعاری نباشد. اما خودشان عامل آن هستند.
حاجی زاده تاکید کرد: باید از مطالبه گری، نقد سازنده و نظرات کارشناسی دانشگاهیان استفاده شود. این ایده ها مطمئناً باعث بهبود و پیشرفت در جامعه می شود.
رئیس شورای فرهنگی عمومی شهرستان اهر در ادامه با تاکید بر ارتقای دانش و بصیرت سیاسی اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان، این قشر فرهیخته را افسران جنگ نرم خواند.
امام جمعه اهر با اشاره به سومین سالگرد شهید سلیمانی، این شهید بزرگوار را مالک اشتر زمان نامید و افزود: شهید سلیمانی یک شخص نبود؛ شهید سلیمانی یک شخص نبود. بلکه مدرسه و ارشاد بود و اگر شهدای سلیمانی نبودند، دشمنان نظام و انقلاب و بالاتر از همه استکبار جهانی جنگ را به شهرها و خیابان های داخل ایران می آوردند.
وی بر لزوم فرهنگ سازی جهاد تباین تاکید کرد و گفت: باید جوانان را با این موضوع آشنا کنیم و بینش سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آنان را ارتقا دهیم.
وی افزود: جوانان پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده و خواهند بود و قطعاً دشمن با دیدن عزم و اراده جوانان برای حفظ دستاوردهای انقلاب آنان را از انجام توطئه های دیگر علیه نظام اسلامی باز خواهد داشت. . . “

ضرورت طرح مشکلات جامعه با نقد سازنده
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در این دیدار بر توجه ویژه به مطالبات جوانان تاکید کرد و دانشجویان را قشر پیشرو و آینده ساز جامعه دانست.
علی سلیمی با بیان اینکه پرسش و نقد دانش آموزی از ویژگی های مهم این قشر فرهیخته و آگاه است، افزود: برنامه های دانشجویان و دانشگاهیان باید مجزا و متمایز از سایر برنامه ها باشد.
وی تاکید کرد: دانشگاهیان در تمامی مراحل پیشرو بوده اند و از مسئولان انتظار می رود از این بخش بصیر و تاثیرگذار جامعه در پیشرفت و توسعه کشور به نحو شایسته استفاده کنند.
در این دیدار برنامه های متنوع فرهنگی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اجرا شد و از مسابقات فرهنگی ورزشی برگزیده دانشجویان این دانشگاه با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
در پایان شرکت کنندگان با نثار شاخه های گل، غبارروبی و قرائت فاتحه با زیارت قبر مطهر شهدای گمنام در محوطه دانشگاه تجدید پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا