عمومی

دانشجویان بسیجی پرچم‌دار مطالبه‌گری در جامعه باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، حجت الاسلام عبدالرضا اروپا عصر امروز در جشنواره دانشجویی نجم در دانشگاه کردستان گفت: از یک دانشجوی بسیجی انتظار می رود بصیرت ، بینش و تحلیل انقلابی داشته باشد و ارزشهای والای مدرسه بسیج را در این راستا در نظر بگیرد.

وی افزود: یکی از ویژگی های دانشجویان بسیجی الگویی بودن است ، بنابراین از دانشجویان بسیجی انتظار می رود که از شایسته ترین ها باشند و در توسعه علمی کشور تلاش مضاعف داشته باشند.

اروپا وی با تأکید بر حرکت دانشجویان بسیجی برای رفع نیازها و کاستی های جامعه گفت: دانش آموزان باید به دنبال انجام کاری باشند که نیاز جامعه باشد و به کشور ما خود کفایی و استقلال دهد.

نماینده ولی فقیه استان کردستان خاطرنشان کرد: از دانشجویان بسیجی انتظار می رود در ارتقا moral اخلاقی ، تمدن و حسن خلق و اهمیت معنویت پیشگام باشند و برای سایر دانش آموزان الگو باشند.

رئیس دانشگاه کردستان نیز در این جشنواره گفت: رهبر معظم اعلامیه مرحله دوم انقلاب بر نقش تعیین کننده جوانان و نخبگان تأکید دارند و همه ما متعهد هستیم که زمینه نقش جوانان را فراهم کنیم.

رحمت صادقی افزود: البته جوانان و نخبگان جامعه نیز در برابر جامعه پاسخگو هستند و از امکاناتی که در اختیار دارند به خوبی استفاده می کنند.

رئیس دانشگاه کردستان با تمجید از دانشجویان بسیجی به دلیل تشکیل هسته های تخصصی ، گفت: “این اقدام در راستای دانشگاه های جامعه محور و نسل سوم است.”

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان کردستان از تشکیل 49 هسته مشکل مدار در دانشگاه های این استان خبر داد.

به گفته توحید رستمی ، این هسته های تخصصی با اولویت برای حل مشکلات مردم در زمینه های مختلف شکل گرفته اند.

دکمه بازگشت به بالا