اجتماعی

اعلام زمان و نحوه ارسال آثار به «جشنواره علمدار»

اداره کل فرهنگی ، هنری ، اردوها و فضاهای آموزشی وزارت آموزش و پرورش زمان و نحوه برگزاری “دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار” با حضور دانش آموزان و مربیان ایرانی و مدارس ایرانی خارج از کشور را اعلام کرد.

به گزارش یومیر ، بر اساس این گزارش ، گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار ، مقاومت و شهادت ؛ معرفی الگوی ایثار ، اخلاص و عمل برای نسل جوان کشور ؛ حفظ میراث ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان مدرسه و مدرسه ؛ بازنمایی واقعی تصویر شهید آسمانی به عنوان نمادی از وحدت و همدلی بین اعضای جامعه ایران و امت اسلامی با هر سلیقه و گرایش. معرفی و تقدیر از آثار فرهنگی و هنری دانش آموزان و مربیان مستعد ، علاقمند از اهداف این جشنواره است.

از این رو “تدریس و آداب تربیت اسلامی در مدرسه شهید سلیمانی” ؛ «روشهای تربیتی کودکان و نوجوانان در مدرسه شهید سلیمانی» ، «سرپرستی و حضانت در مدرسه شهید سلیمانی» ، «شهید سلیمانی و شهیدان» ، «شهید سلیمانی و احترام به والدین» ، «شهید سلیمانی و دفاع مقدس» ، “شهید سلیمانی و گام دوم انقلاب” ، “تدریس شهید سلیمانی در مورد سبک زندگی ایرانی-اسلامی” و “معلم و مربی سطح جمهوری اسلامی در مدرسه شهید سلیمانی” از جمله موضوعات و موضوعات این جشنواره است. به

شایان ذکر است ؛ رشته های این جشنواره در بخش فرهنگی در نمایش ، فیلم کوتاه ، شعر ، در بخش دانش آموزان در دوره های اول و دوم ابتدایی نقاشی ، خوشنویسی ، در بخش عکاسی متوسطه و در بخش متوسطه نقاشی دیجیتال خواهد بود. ، داستان کوتاه و شعر. زمان ارسال آثار برای این جشنواره از 15 اکتبر تا 15 دسامبر 1400 است و دانشجویان می توانند آثار خود را از طریق شبکه شاد و در “کانال علمدار” بارگذاری و ارسال کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا