اجتماعی

صدور احکام استخدام نیروهای حق التدریس مشمول قانون تعیین تکلیف از اول اسفند ماه

رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری منابع انسانی در نشست مشترک اعضای شورای معاونین و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها از صدور احکام استخدامی کادر آموزشی مشمول قانون تکلیف در تاریخ 1396/07/13 خبر داد. 22 مارس.

به گزارش یومیر، عباس نجار در نشست مشترک اعضای اتاق نمایندگان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها با اشاره به لزوم ارائه آمار دقیق در وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: به طور معمول با چالش ارائه مواجه بودیم. آمار نادرست باید حل شود

وی افزود: در حال حاضر وضعیت آمار مشخص شده است زیرا مبنای انجام کاری آمار دقیق و دقیق است.

رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری منابع انسانی با اشاره به وضعیت فعلی نیروی انسانی گفت: مرکز منابع انسانی هر ساله با استان ها تفاهم نامه هایی برای ساماندهی مناسب نیروی انسانی دارد.

نجار اذعان داشت: با توجه به اینکه حدود 160 هزار نفر کمبود نیرو داریم، نیاز در برآوردهای اولیه برآورد شد که باید حدود سه میلیون و 70 هزار ساعت شهریه داشته باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه پس از انعقاد تفاهم نامه با استان ها و بررسی ابعاد مختلف و تلاش برای ساماندهی صحیح بر اساس روش ساماندهی، این ساعات آموزشی به دو میلیون و 800 هزار ساعت کاهش یافت.

رئیس مرکز برنامه ریزی پرسنلی و امور اداری با اشاره به قانون تعیین تکلیف مشمولان افزود: در سال گذشته در دو مرحله 55 هزار نفر را به کار گرفتیم و با تلاش همکاران و هماهنگی با سازمان های ذیربط اقدام کردیم. 36000 نفر را استخدام کرده است. دریافت کردیم.

وی افزود: برای تعیین تکلیف کادر آموزشی قانونمندی که در دانشگاه فرهنگیان مطلع، گزینش و آموزش دیده اند، با هماهنگی های انجام شده پروانه اشتغال به کار صادر و حکم استخدامی آنها از اول اسفندماه اجرا می شود. ” بودن.

نجار گفت: خوشبختانه این افراد تا پایان بهمن ماه تحصیلات و عیدی خود را دریافت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: 5 هزار معلم قرآن و نزدیک به 60 هزار نفر مشمول طرح مهرآفرین در سال 1401 متحول می شوند.

رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری منابع انسانی با اشاره به روند جمعیت دانش آموزی گفت: بررسی 10 ساله نشان می دهد که در برخی استان ها با رشد جمعیت دانش آموزی مواجه هستیم که نیازمند آگاهی های ویژه است.

وی افزود: رشد جمعیت تا سال 1405 صعودی است و پس از آن کاهشی خواهد بود اما این روند برای همه استان ها یکسان نیست و در رابطه با این جمعیت کلاس های درس لازم پیش بینی شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نجار بر شفاف سازی آمار تاکید کرد و گفت: در راستای این هدف، دفترچه اطلاعات تحلیلی به استان ها ارسال می شود. آموزش و تدریس داشته باشید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا