اجتماعی

آخرین وضعیت استخدام گروه‌های چهارگانه معلمی در آموزش و پرورش

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش آخرین وضعیت اشتغال مشمولان قانون را که چهار اختیار (گواهی تدریس در تدریس ، حق التدریس ، مربیان پیش دبستانی و خرید خدمات) را به خود اختصاص می دهد ، توضیح داد و گفت: در حال حاضر 73000 نفر در دوره های آموزشی در دانشگاه حضور دارند و پیش بینی ما این است که حداقل 12000 نفر از 15000 مربی حرکتی که در اولین جمعه ماه اوت فارغ التحصیل شدند ، پذیرفته می شوند.

ناصر سلیمان زاده در گفت وگو با یومیروی در این زمینه اظهار داشت: تاکنون سه گروه برای آموزش به دانشگاه فرهنگیان معرفی شده اند.

وی افزود: دوره های آموزشی دو گروه به موقع و تا مهرماه به پایان رسیده است و دستور کار آنها صادر می شود. برای گروه سوم ، به دلیل محدودیت های دانشگاه فرهنگیان که نمی توانستند کلاسهای فشرده برگزار کنند ، کلاسها دیرتر شروع شد و به احتمال زیاد دوره آنها در ژانویه یا فوریه به پایان می رسد.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری در وزارت آموزش و پرورش گفت: شرکت کنندگان در دوره سوم می توانند از آنلاین ماه به عنوان شهریه با ما همکاری کنند. ما آنها را بخشی از سابقه و خدمات چندین ساله خود می دانیم. آنها از نظر سابقه خدمت و دستور استخدام با افرادی که در ماه اکتبر استخدام شده اند تفاوتی نخواهند داشت.

سلیمان زاده افزود: این افراد حدود 88 هزار نفر هستند که بیشتر آنها در آنلاین ماه وارد مدارس می شوند.

وی با اشاره به آزمون مربیان حرکتی که در اوایل مرداد برگزار شد ، گفت: هر فردی که به حد نصاب حد 50 درصد برسد ، پذیرفته شده است. تعداد مهم نیست و کسب امتیاز مهم است. شرکت کنندگان در این آزمون فارغ التحصیلان مرحله چهارم هستند که تا پایان سال در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش افزود: در حال حاضر 73000 نفر در دوره های آموزشی در دانشگاه شرکت می کنند و پیش بینی ما این است که از 15000 نفری که روز جمعه اول مرداد فارغ التحصیل شده اند و در گروه چهارم. “حداقل 12000 نفر باید پذیرفته شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا