اجتماعی

استخدام درآموزش‌وپرورش با اولویت معلمان مدارس غیردولتی روی میز مجلس/روند تبدیل وضعیت قراردادیها

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری در وزارت آموزش و پرورش درباره امکان استخدام و جذب معلمان مدارس غیردولتی در آموزش و پرورش گفت: برنامه ای برای استخدام معلمان مدارس غیر دولتی و خرید خدمات نداریم ، اما پارلمان در حال اولویت بندی این معلمان در آزمون های استخدامی است.

ناصر سلیمان زاده در گفت وگو با یومیر ، روند تغییر وضعیت نیروهای پیمانکاری در وزارت آموزش و پرورش را تشریح کرد و اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت نیروهای پیمانکاری و حتی شرکت هایی که ایثارگر هستند یا دارای والدین ایثارگر هستند ، طبق مجوز از سازمان اداری و استخدامی در حال انجام است و کاری که شروع کرده ام

وی افزود: اما برای سایر کارگران قراردادی هنوز مجوزی دریافت نشده است.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش همچنین درباره وضعیت اخیر رتبه بندی معلمان گفت: قبل از نوروز ، ما لایحه را به مجلس شورای اسلامی ارائه دادیم و مجمع از آن زمان روی این لایحه کار می کند. مارس 2010. “

سلیمان زاده افزود: اقدامات خوبی انجام شده است اما اکنون آنها در مورد اعطای اعتبار به مجلس صحبت می کنند. ما سعی کردیم کار را در راستای اعتبارات مورد انتظار حرکت دهیم. اکنون ما منتظر نظر پارلمان هستیم و اگر این روند به طول انجامد ، امیدواریم که در دولت بعدی محقق شود.

در پاسخ به اینکه آیا برای استخدام معلمان برای خرید خدمات و مدارس غیردولتی برنامه دارید؟ وی گفت: نه ، هیچ برنامه ای در این زمینه نداریم. اما تا آنجا که من می دانم ، پارلمان روی طرحی کار می کند که براساس آن افرادی که در مدارس غیر دولتی کار می کنند یا به عنوان خریدار خدمات در آزمون استخدامی ما شرکت می کنند و اولویت دارند. درصدی از رتبه آنها را بخورید تا شانس قبولی آنها افزایش یابد.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد که بر اساس تنها ماده موجود در شورای عالی شورای فرهنگی ، ما نباید هیچ نیرویی را خارج از آزمون استخدامی و مسیر دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی قبول کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا